Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota S-FR Concept.
Collapse
X
-
Toyota S-FR production version for Japan allegedly has 130 PS 1.5-liter engine, manual gearbox, Weighs 980 kg.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenJa, lijkt mijn een erg interessant auto-tje te worden, waar je veel lol mee kan hebben.
Maar ik vermoed toch dat dit gewoon minimaal rond de 30.000,- Euro gaat kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenLas ergens dat hij waarschijnlijk ± $ 8000,- goedkoper wordt dan de GT86.
En ik heb het over Nederlandse prijs.
Comment
-
Nu brengt ge mij helemaal in de war, $8000 dollar minder dan de Nederlandse prijs die in euro's is.
Welja, maakt niet uit, het blijft voorlopig koffiedik kijken, we zullen wel zien. Eerste indruk is wel dat deze weinig competitief gaat zijn aan een substantieel hogere prijs dan de MX5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenNu brengt ge mij helemaal in de war, $8000 dollar minder dan de Nederlandse prijs die in euro's is.
Welja, maakt niet uit, het blijft voorlopig koffiedik kijken, we zullen wel zien. Eerste indruk is wel dat deze weinig competitief gaat zijn aan een substantieel hogere prijs dan de MX5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEen Scion GT86 (hij wordt in de states niet als Toyota GT86 verkocht) kost daar vanaf 26.100,- Dollar.
Comment
-
waarschijnlijk de motor uit de mx5
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHet is niet ondenkbaar dat er een "Mazda's 1.5 liter i4 W SkyActive" motor toe gepast gaat worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk Berichtenwaarschijnlijk de motor uit de mx5
Motortype
Cilinderinhoud (cc)
1496 cc
Compressie verhouding
13,0
Kleppen per cilinder
4
Maximum koppel (Nm / tpm)
150/ 4800 Nm / tpm
Maximumvermogen (kW /PK / tpm)
96/ 131/ 7000 kW (pk) / tpm
Comment