0
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 5gt
Collapse
X
-
Zou mij toch heel sterk verwonderen als ze dat een 6 noemen...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBNthe new 6-Series GT will be positioned higher in the market than the current 5-Series GT to cover the gap.
Serieuze gap die ze moeten coveren...
Oorspronkelijk geplaatst door RUBNThe rest of the engine range will mirror that of the new regular 5-Series, bar the M-version of course.
Dat artikel lijkt me toch geschreven na het nuttigen van substanties die in België niet legaal zijn...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenZou mij toch heel sterk verwonderen als ze dat een 6 noemen...
Bron: Auto Motor und Sport
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchussboelieZou mij toch heel sterk verwonderen als ze dat een 6 noemen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Waarom niet? De huidige 6 zal vervangen worden door de 8.
Maar zoals ik hoger al zei is het prijsverschil tussen een 5 en een 6 nu zo'n €40K dus als ze de GT op dat niveau willen brengen wordt het echt wel een heel andere auto.
Als de 6 een 8 wordt en de 6 komt tegenover de 5 zoals de 4 tegenover de 3 dan klopt het plaatje wel natuurlijk.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Ik zie BMW nog met een coupé-versie van de 5 komen, die ze dan de 6 gaan noemen. De 8 wordt dan de coupé versie van de 7, net zoals Mercedes de S coupé heeft.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
De zetels zijn gevormd voor 2 maar er zijn wel degelijk 3 gordels achterin hoor.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
Comment