Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot E-Legend Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat een gebrek aan verbeelding, zeg... de 504 van 50 jaar geleden was bloedmooi in zijn eenvoud en klasse, dit concept car is een Johnny-interpretatie ervan
    Zelfs het evidentste voordeel van een e-car is er niet in verwerkt, zijnde een korte neus en meer plaats voor de inzittenden. Dat misbaksel mag van mij in de schuif blijven, zoniet naar de prullenbak !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      Wat een gebrek aan verbeelding, zeg... de 504 van 50 jaar geleden was bloedmooi in zijn eenvoud en klasse, dit concept car is een Johnny-interpretatie ervan
      Zelfs het evidentste voordeel van een e-car is er niet in verwerkt, zijnde een korte neus en meer plaats voor de inzittenden. Dat misbaksel mag van mij in de schuif blijven, zoniet naar de prullenbak !
      Er zitten anders genoeg toekomstgerichte technologische snufjes in die zeker zullen komen, zoals de autonoom rijdende auto. Het is een studie hé. Het was dan ook niet de bedoeling om een kopie van de 504 of een ruimtewonder te maken. Interview niet bekeken?
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Zou toch zalig zijn om dit in je achteruitkijkspiegel te zien naderen...

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Jammer dat het altijd bij concepts blijft, Peugeot heeft er zo nog waar ge niets meer van hoort, gelijk de Fractal.

Raar dat Peugeot geen cabrio’s meer maakt ook.

Comment

Working...
            X