Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Ioniq 6 (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hyundai Ioniq 6 (2022)

Bron: [thekoreancarblog.com]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Hyundai IONIQ 6 is Coming in 2022! Tesla Model S Beater at Model 3 Price? Official Specs Released!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

wel opvallend hoe die Aziaten een voorsprong aan het uitbouwen zijn qua "betaalbare" elektrische auto's. Ik zie het echt somber in voor merken als Renault en Opel als ik Hyundai,Toyota,....bezig zie.
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

wat er onder dat tentdoek zit heeft toch maar weinig van die sexy porsche cloon prophecy 6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          wat er onder dat tentdoek zit heeft toch maar weinig van die sexy porsche cloon prophecy 6
          Ik begin er ook voor te vrezen:
          - veel hogere motorkap, ik las ergens omwille van McPherson ophanging ipv double wishbones
          - geen frameloze ramen

En dan blijf je over met een auto die je niet voor het praktische gemak kan kopen, maar ook niet voor het overtuigende design. Vis noch vlees.
          Ik keek er anders wel naar uit.

Comment

Ik ga toch wachten om te oordelen tot de camo eraf is. Dat een auto serieus verschilt van zijn concept is ook niet de eerste keer. Hyundai-Kia zijn goed bezig, zeker op EV gebied.

Comment

Dat is zeker waar!
              Vind wel dat 2022 nog ver af is, ik had deze auto sneller verwacht/gehoopt

Comment

2023 Hyundai Ioniq 6 Spied With Digital Side Mirrors

https://www.carscoops.com/2021/07/20...-side-mirrors/

Comment

Comment

Dat zie je ook al op de eerste foto's in dit topic, dat dat camera's zijn ipv gewone spiegels.
                    Die dingen zijn wel nog heel groot, bij andere merken word zo een camera toch beter ingewerkt zodat je die bijna niet ziet.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Dat lijken me nu echt zo'n ondingen te zijn.
                      Heb er nog niet mee gereden, maar er gaat toch niets boven een rechtstreeks beeld in een spiegel IMO.

Om nog maar te zwijgen van de kost, als je er eens eentje killt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        Dat lijken me nu echt zo'n ondingen te zijn.
                        Heb er nog niet mee gereden, maar er gaat toch niets boven een rechtstreeks beeld in een spiegel IMO.

Om nog maar te zwijgen van de kost, als je er eens eentje killt.
                        Dit is toch ook wel super op de nieuwe Tucson, telkens je de richtingsaanwijzers gebruikt. Vorige week zelf mogen ondervinden. Paar fotokes van gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dit is toch ook wel super op de nieuwe Tucson, telkens je de richtingsaanwijzers gebruikt. Vorige week zelf mogen ondervinden. Paar fotokes van gemaakt.

oei, dan gaan er nog veel dat hendeltje moeten leren gebruiken of ze weten ni eens dat de teller in een 'spiegel' verandert
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

zou eens een foto willen zien van datzelfde maar in de donker, met daarin de ledlichten van een achterligger terwijl het regent

dan zitten veel van die gebruikte camera's alsook beeldschermen tegen de limieten van hun kunnen... met een belabberde beeldkwaliteit als gevolg
                            www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                              zou eens een foto willen zien van datzelfde maar in de donker, met daarin de ledlichten van een achterligger terwijl het regent

dan zitten veel van die gebruikte camera's alsook beeldschermen tegen de limieten van hun kunnen... met een belabberde beeldkwaliteit als gevolg
                              Vorige week in de regen mee gereden, was wel nog niet volledig donker maar toch duister. Echt geen probleem hoor.

Ik vind zoiets wel zeer interessant en er is niks wat zegt dat je de achteruitkijkspiegels niet mag gebruiken hé

Comment

maar als die er niet meer zijn?

bij de commentaren van audi heb ik toch al heel wat klachten gehoord van dat systeem. als je ziet bij een gsm hoe de beeldkwaliteit staat en valt met 1. de camera
                                2. het scherm
                                3. de software

dan zal dit hier niet anders zijn.

bij een buitenspiegel kijk je toch altijd net wat verder, zelfs een stuk in je dode hoek. Met hetgeen ik hier zie, ga je heus niet nog eens checken in de spiegel (en dus ook niet de dode hoek).
                                Heb net nog een reportage gezien op duits autoprogramma ivm dodehoeksystemen om ongevallen met fietsers te vermijden terwijl de chauffeur uitstapt. Geen één daarvan werkt deftig als er een auto achter jou staat. Er wordt nu al zo weinig gekeken, laat staan met dit systeem.
                                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                  maar als die er niet meer zijn?
                                  Ik veronderstel toch dat uw opmerking over mijn foto's van de nieuwe Tucson erboven ging. Die heeft nog gewone zijspiegels ook.

Op deze manier samen met de bediening van de richtingaanwijzer vind ik een grote veiligheidsverbetering. Over een systeem zonder buitenspiegels ga ik mij niet uitspreken voor ik het eens geprobeerd heb. Maar met slecht werkende camera's en beeldschermen zou dat idd dan een probleem kunnen zijn.

Hoewel de veiligheidsvoorzieningen aan auto's steeds maar beter worden.

Comment

ja, maar als ge u enkel gaat richting op dat schermke voor u gaat ge niet opzij kijken en daar zit ook bij een auto een grote dode hoek
                                    www.peugeotforum.be

Comment

Comment

Productie zou uitgesteld zijn naar mei/juni 2022:

Comment

Working...
                                        X