Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Terwijl de Model Y in een maand tijd leverbaar is, loopt de leveringstermijn voor de Model 3 intussen op tot drie of vier maanden. De reden daarvoor zou volgens speculaties de komst zijn van een vernieuwde “3” die binnen enkele weken voorgesteld zou worden.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Wordt stilaan tijd nu. Ik vind dat ze bij Tesla echt wel heel lang doen over hun nieuwe modellen en facelifts. Geen probleem natuurlijk als het de kwaliteit ten goede komt, maar toch, zo'n roadster of cybertruck, dat blijft maar duren
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Eigenlijk juich ik dat net toe, dat die modelreeksen niet om de haverklap veranderen. Zo'n model Y bv had echt tijd nodig om aan te wennen, en nu vind ik hem in de juiste kleur en op de juiste velg zelfs knap uit sommige hoeken.
Als ze duurzaamheid prediken allemaal, zal dat ook de standaard moeten worden. Terug naar auto's waar iedereen minstens 10j mee rijdt, ipv 3-4
Comment