Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dual action poliermachine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
    Peter, die Krauss DB5200 kun je in België kopen (in Alken bij car service) en dan heb je toch ook 2 jaar garantie (denk ik).
    Ja dat klopt, 2 jaar garantie !

Ik ben enorm tevreden van deze DA ,werkt stukken aangenamer dan de Bosch PEX 400 AE die ik voordien had .
    Veel minder trillen wat wel aangenaam is als je een complete auto doet !

Comment

Ik heb zelf enige tijd geleden de Krauss DB-5200 gekocht. Hij is inderdaad bij de Belgische dealer in Alken te koop of bij GP Cars in Nederland. Ik heb bewust voor deze machine gekozen omdat deze als enige 2 jaar garantie heeft. Het is uiteraard geen professionele machine maar wel een goede hobbymachine. Helaas gaat wel de velcro van de steunplaat snel los. Maar et een goede lijm is dit makkelijk te herstellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moniek Bekijk Berichten
        I>Helaas gaat wel de velcro van de steunplaat snel los. Maar et een goede lijm is dit makkelijk te herstellen.
        Dat probleem doet zich ook voor bij de DAP500, inderdaad met een goede montagelijm komt die velcro nooit meer los. Zelf heb ik van het merk Soudal de lijm "Fix All - High Tack" gebruikt.

Comment

De DAP en TS24 machines komen uit dezelfde fabriek als de Krauss en zijn bouwgelijk.
          Ik heb ze alle 3 vergeleken. De Krauss heeft de beste garantie en de beste prijs. Daarom deze keuze.

Comment

Working...
          X