Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
STRONTWEER: hoe houden jullie je wagen beetje clean?
1x per week kuisen he,en overal heel traag rijden en ver van andere voertuigen weg blijve? dan zalt die toch properder blijvenen een beige auto: daar zie je niet veel op buite dan vogelpoe
mijn "nieuwe" auto was zo vuil dat ik hem maandagnacht heb laten buiten staan ...
door de hevige regen van maandagnacht was hij s'morgens bijna als nieuw
Cabje is vorige zaterdag grondig gewassen maar staat er ondertussen al terug serieus vuil bij. En het ziet ernaar uit dat de volgende wasbeurt niet voor dit weekend zal zijn aangezien het hier weer lichtjes sneeuwt en de te koude temperaturen.
Hopelijk volgende week, dan kan ik ook de nieuwe velgenborstel gebruiken.
Mijn RS4 is zodanig smerig (modder, zout en sproeivloeistof gemixt ) dat ik mij ook wat "schuldig" bezig te voelen : de laatste weken geen tijd gehad, en eerlijk gezegd is het ook dweilen met de kraan open ! De wegen liggen continu smerig of gestrooid...
Wordt hier bijna wekelijks gewassen...'k vind het gewoon zalig om doen (verstand op nul en blik op de auto)..ook al is hij t.g.v. alle wegenwerken hier in de gemeente, na 5 minuten terug weer vuil. + de achterklep die a.h.w. een vuilmagneet is....
Mijn RS4 is zodanig smerig (modder, zout en sproeivloeistof gemixt ) dat ik mij ook wat "schuldig" bezig te voelen : de laatste weken geen tijd gehad, en eerlijk gezegd is het ook dweilen met de kraan open ! De wegen liggen continu smerig of gestrooid...
Morgen toch maar eens kuisen !
Gij gaat daar elke dag mee werken zeker?
Dan is het helemaal een onbegonnen strijd.
Morgen toch maar eens kuisen !
Ik doe momenteel ook niet te veel moeite wat dat betreft...heeft weinig zin.Hoogstens een keertje in het weekend naar zo'n self-wash box, even het vuil van de wagen spuiten.
Trouwens vuil = vet, ik krijg 'm momenteel niet echt smerig. Zodra het op iets begint te lijken komt er weer zo'n regenbui aan
Idd, de denkwijze "hij wordt toch terug vuil" is gevaarlijk. Het vuil hoopt zich op en hecht zich sterker en sterker aan de lak. Zoals Linksrijder zegt: af en toe eens afspoelen .
Comment