Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zilveren letters modeltype op koffer verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zilveren letters modeltype op koffer verwijderen

Hoi,

Achteraan op de koffer van men auto staat het modeltype in zilveren plaatjes "SLK 200", graag zou ik deze verwijderen...

Wat is volgens jullie de beste techniek om deze vlot te verwijderen?
    Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
    http://www.aanbod.be

Embleem goed opwarmen met een haardroger en dan met tandflossdraad de letters/cijfers wegsnijden. Nadien even met een lichte compound nabewerken.

Comment

Ik zou eerst nog eventjes afwachten tot er iemand heeft gereageerd die zeker weet dat er geen gaatjes onder dit embleem zitten geboord. Ik ben niet zeker maar ik vermoed eigenlijk van wel.
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

De type-aanduidingen bij Mercedes zijn gekleefd (behalve bij de zeer oude modellen), enkel de eventuele ster op het kofferdeksel is met pinnetjes.

Comment

Zo doe ik het altijd:

Opwarmen (niet te dicht en te warm, anders kan je blaasjes op je lak krijgen of de lak eraf branden.).

Dan zal de "lijm" uitzetten en dan kan je het er in principe gewoon af trekken. Of gebruik een fijn draadje ofzo.

En dan de restjes "lijm" er wat af pulken.

Daarna met wat teer/lijm remover proper maken.

Aangezien mijn lak al 11 jaar oud was, was het logo wel vrij hard afgetekent in de lak maar na wat polishen (gewoon vloeibare polish en een vodje) is hier niets meer van te zien.

Comment

gewoon in de zon zetten is op dit moment al genoeg om de lijm al voldoende wak te maken

Kontje in de zon, een uurtje of twee wachten en dan kan je de letters er gewoon aftrekken. De zwarte lijmresten pulk je er gewoon met je vinger af, dan nog eens overgaan met iets dat ontvet EN niet slecht is voor je lak. En als laatste zoals hier al een paar keer is gezegd: een beetje polish om af te werken.
            www.peugeotforum.be

Comment

zilver letters op de koffer bak

hoi ik heb een vraagje

ik heb een hyndai i 20 en wil er alles af doen de zilver letters op de koffer bak hoe krijg ik ze er af doen maar weet niet goed aan te beginnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LudoDr Bekijk Berichten
                hoi ik heb een vraagje

ik heb een hyndai i 20 en wil er alles af doen de zilver letters op de koffer bak hoe krijg ik ze er af doen maar weet niet goed aan te beginnen
                Gewoon lezen wat er hier boven gepost is en klaar is kees
                Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LudoDr Bekijk Berichten
                  hoi ik heb een vraagje

haardroger-flosdraad-wd40 of lijmverwijderaar of zelfs wasbenzine-kleien-fijn polijsten - wax -klaar !

geen nagels gebruiken ("rollen" mag maar met je vingertoppen) en de laatste restjes met de wd40 of andere.

liefst kleien dan polijsten en afwerken met een wax .

Je mag ook altijd eens langskomen , dan doe ik het je voor .

+

Bij mij zijn oa scenic , 1.5 dci en 2 "bose" plaatjes verwijderd .

Comment

De lijmresten verwijderen gaat perfect met WD-40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evoluzione Bekijk Berichten
                      De lijmresten verwijderen gaat perfect met WD-40.
                      Staat toch al in mijn antwoord ??

Comment

Working...
                      X