Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Graag goede raad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Graag goede raad

Hallo,

Ik ben totaal nieuw hier en had graag even wat raad gekregen. Ik heb momenteel een VW Golf Plus die ik al 3 jaar zeer goed onderhoud met producten van Meguiar. Mijn vrouw zegt dat het zelfs overdreven is maar kom :-). Ik was en wax mijn wagen wekelijks. Om de maand doe ik er nog een stap bij en dan behandel ik hem met een polish. Mijn oom gebruikt altijd producten van 3M en hij beweert dat deze veel goedkoper en beter zijn. Overal hoor je voor- en tegenstanders van bepaalde producten. Vorige week heb ik een nieuwe wagen gekocht. Nu is mijn vraag: welk product is nu het beste om mijn wagen in topconditie te houden. Ik wil dat hij er steeds mooi en blinkend blijft uitzien, zonder waskringen die je zo vaak ziet op wagens.

Ik heb vroeger ook Meguiars gebruikt op mijn wagen, hij stond er ook altijd piekfijn bij...
    Nu volgende maand krijg ik mijn nieuwe wagen, en dacht weer een set te kopen van Meguiars... Maar na heel wat zoeken heb ik gezien dat er voor Meguiars prijs gelijkwaardig of zelfs beter materiaal te krijgen is...

Je zou de autodetailing forums van belgie en nederland eens kunnen nazien, staat enorm veel info over...

Comment

Smaak is goesting zou ik zeggen.Wat is er het beste ,dat is iets dat je persoonlijk moet uitmaken.

Comment

Ik zeg.....kijk ook eens naar Smartwax

Zelfde prijssegment als Meguiar's, wel overzichtelijker en veel eenvoudiger te verwerken, met resultaten die er niet om liegen ! Klinkt als blablabla, maar kom daarom gerust eens langs voor een demo'tje of om de producten zelf te proberen / bekijken / testen / ruiken......proeven als je wilt (niet aan te raden overigens), alles vrijblijvend......makkelijker kunnen we het niet maken

Comment

Working...
        X