Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik was de mijne elke maand gewoon met koud water zonder iets bij. Is ruimschoots voldoende volgens mij. Het is tenslotte maar een gebruiksvoorwerp zoals een ijskast of wasmachine en die simoniseer ik ook ni elk jaar.
Ze zullen wel gelijk hebben, met zo'n sponske en wa product zulde het vuil wegkrijgen. Maar de gevolgen zullen ze natuurlijk niet op de verpakking zetten
Beelden zeggen soms meer dan woorden ... bij deze kijkt u even naar dat "sponsje"
I rest my case
Ai ai ai ik heb hetzelfde sponske zat in zo'n kit samen met wat micro-fiber doeken...
Ik denk dat het erbij zat onder de noemer : spons om insecten te verwijderen. Het is net SCHUURPAPIER, no way dat ik daarmee ga schrobben op dode aangeplakte beesten
heb jij ook emmers met zo'n vergiet onderaan de emmer ?
waar het vuil onderaan de emmer blijft zonder dat er terug vuil op je handschoen komt
Nee
Alhoewel ik idd toegeef dat het een goed systeem is werken wij op een andere manier.
Wij gebruiken doorzichtige emmers waarbij je kan zien hoe vui het water is in je spoelemmer.
Wordt het water te vuil dan ververs je de spoel emmer.
Ook is het zo dat het vuil zakt door zijn gewicht. Dus zolang je niet in de emmer gaat woelen of je washmitt tot helemaal tegen de bodem duwt heb je eigenlijk hetzelfde effect als een grid guard. (zo een rooster onderaan de emmer).
Opnieuw, wij zijn van mening dat de gridguard overbodig is met bovenstaande techniek met de doorzichte emmers.
Ook is het zo dat het vuil zakt door zijn gewicht. Dus zolang je niet in de emmer gaat woelen of je washmitt tot helemaal tegen de bodem duwt heb je eigenlijk hetzelfde effect als een grid guard. (zo een rooster onderaan de emmer).
Na een zoektocht bij verschillende Blokker's, eindelijk eentje gevonden waar men doorzichtige emmers verkocht.
Vorige zondag deze al meteen getest en het verschil tussen zeepwater en spoelwater was duidelijk merkbaar.
Ik heb m'n auto nu al een aantal keer gewassen zoals je hier in het topic beschrijft, elke keer overvloedig afgespoeld en zelf laten drogen... maar er blijven dan van die kleine vlekjes achter van opgedroogde druppels. Hoe vermijd je dat, of wat doe ik verkeerd?
Comment