Mededeling

Collapse
No announcement yet.

polijstprobleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• polijstprobleem

dag allemaal,
    Ik zit namelijk met een groot probleem, als ik an het polijsten ben krijg ik precies allemaal van deze tekens in de lak ((((((( op mijn polijstbanen, nu het probleem is dat ik deze niet weggewerkt krijg en hoe kan ik dit voorkomen. Ik word er nemalijk gek van.
    Ik gebruik de lc wafle pads de orange en de 3M groene pads en ik heb het bij beide, polijst met een dap 500 op stand 5 en werk eerst in op stand 3, werk ook met pb polishes en bf compound en zie dat men pads goed gecentreerd staan,
    ik was ze telkens eerst uit met de hand en gaan dan de wasmachine in.

ik ben nu bezig op een uni zwarte bmw waar er serieuze waskringen in staan, deze krijg ik dan ook niet helemaal weg maar maak wel varkensstaartjes bi j.
    Natuurlijk heb ik de wagen ook helemaal gekleid.

Iemand tips want ik ben ten einde raad, graag snel een reactie

mvg Jo

Oorspronkelijk geplaatst door big boom Bekijk Berichten
    dag allemaal,
    Ik zit namelijk met een groot probleem, als ik an het polijsten ben krijg ik precies allemaal van deze tekens in de lak ((((((( op mijn polijstbanen, nu het probleem is dat ik deze niet weggewerkt krijg en hoe kan ik dit voorkomen. Ik word er nemalijk gek van.
    Ik gebruik de lc wafle pads de orange en de 3M groene pads en ik heb het bij beide, polijst met een dap 500 op stand 5 en werk eerst in op stand 3, werk ook met pb polishes en bf compound en zie dat men pads goed gecentreerd staan,
    ik was ze telkens eerst uit met de hand en gaan dan de wasmachine in.

ik ben nu bezig op een uni zwarte bmw waar er serieuze waskringen in staan, deze krijg ik dan ook niet helemaal weg maar maak wel varkensstaartjes bi j.
    Natuurlijk heb ik de wagen ook helemaal gekleid.

Iemand tips want ik ben ten einde raad, graag snel een reactie

mvg Jo
    Varkensstraartjes (pigtails ) krijg je doordat je een vuiltje in je pad hebt zitten.

Ik zou zeggen inspecteer grondig je pad, ook IN de mouse.

Het kan eventueel een hard geworden stukje polish zijn of een klein korreltje vuil ...
    Pads dus grondig inspecteren. Het probleem is dat die pigtails vrij diep kunnen zijn, dus je zal wel wat werk hebben om ze eruit te krijgen. Maar het lukt zeker wel

Comment

Working...
    X