Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poetsen interieur VW Golf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Poetsen interieur VW Golf

Ik heb een VW Golf variant waarvan mijn grootste zorgen de volgende zijn :

- op het kunstof aan de onderkant van de deur, en aan de linkerkant van de bestuurderszetel zijn er verschillende strepen op de kunstofbekleding. Ik heb nie de indruk dat het diepe krassen ofzo zijn, maar met water krijg ik ze niet weg. Wellicht omdat het vuil in de verschillende 'voegen' blijft zitten.

- de stoffen zetels. Deze hebben dringend nood aan een opfrisbeurt. Aangezien het gaat om een firmawagen lijkt het gebruik van een extractor net iets te overdreven. Zijn er andere alternatieven?

Ik denk dat voor beide zaken de oplossing te vinde is in APC (van poorboys of meguiars)

Neem voor beide een verdunning van 1/10. Gebruik voor de strepen op je plastics een microvezeldoek.

Om je stoffen zetels op te frissen zonder extractor kan je het volgende proberen.
    Neem een propere keukenhandoek en wikkel deze rond een niet te stijve schoenborstel.
    Spuit met een sprayer je stoel in met APC 1/10. Laat dit even trekken en wrijf dit stevig op met je ingepakte borstel.
    Neem daarna een propere badstoffen handdoek en wrijf terug droog.
    De rest zal langzaam moeten verder drogen. Je zal zien dat er al veel vlekken verdwenen zijn.

een extractor huren kan natuurlijk ook.

Comment

Working...
    X