Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er iemand waar je de motor van een Peugeot 406 uit 2001 PROFESSIONEEL kan laten stomen, liefst in Vlaams-Brabant? Het betreft de wagen van mijn peter.
Auto wat warm laten draaien (niet heet, gewoon warm zodat het nog werkbaar is). Gevoelige dingen beschermen met vershoudsfolie (alternator eigenlijk vooral) en dan de motor inspuiten met een ontvetter/motorreiniger die je zo in de winkel koopt. Inwerken met borstels, doeken, ... en dan afspuiten met hogedruk terwijl de motor draait.
Vervolgens ALLES goed droog spuiten met perslucht en klaar. Het lijkt riskant maar zeker bij een diesel goed te doen. Bij een benzine moet je wel meer dingen afdekken.
Ik heb ze dit eens in de garage zien doen (Audi). Motorkap open, motor uit, niks afdekken, gewoon met een indsustriele hogedrukreiniger er vollen bak op. Ook nadien niks afdrogen, gewoon motorkap dicht, klaar.
Ik heb ze dit eens in de garage zien doen (Audi). Motorkap open, motor uit, niks afdekken, gewoon met een indsustriele hogedrukreiniger er vollen bak op. Ook nadien niks afdrogen, gewoon motorkap dicht, klaar.
Zelfs bij Bentley doen ze zit zo. Dus ik verschiet nergens meer van.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Vandaar dat ik ook afraad om het bij de garage te laten doen
Waarom laten draaien? Goei vraag. Mijn broer vertelde me dat en toen was daar een goeie reden voor waar ik nu niet meer op kan komen...
Comment