Mijn moeder heeft een jonge 2de hands auto gekocht van 2 jaar oud. De voorruit krijgen we echter niet goed gereinigd. De ruit is zuiver over het oppelvlak waar de ruitenwissers over glijden maar op het resterende oppervlak lijkt het glas een bepaalde waas te hebben, alsof je een maand met de auto hebt gereden zonder de ruiten te wassen. Het glas voelt niet ruw aan maar het is niet proper te krijgen met een normale wasbeurt. Enig idee wat we zouden kunnen proberen om deze over de hele oppervlakte zuiver te krijgen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ruit niet proper te krijgen
Collapse
X
-
voorzichtig met staalwol. Zo haalden wij vroeger spuitnevel van de ruit in de carrosserie.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Bedankt. Ik heb een stukje met staalwol geprobeerd en het leek te gaan. Het is wel nog niet helemaal goed, vooral de randen. Ik ga eerst met een produkt proberen. Ik wou die Auto finesse vision wel proberen maar ik passeerde een meguiars verdeler en kocht er iets gelijkaardigs
volgend weekend even proberen. Bedankt voor de tip iig
Comment
Comment