Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bezorg me dan even de naam waarop je abonnement staat, én je postnummer. Ik laat meteen nakijken wat er misschien fout is gelopen. Stuur je antwoord wel graag via e-mail naar ad@autowereld.be, dat gaat het snelst.
Bezorg me dan even de naam waarop je abonnement staat, én je postnummer. Ik laat meteen nakijken wat er misschien fout is gelopen. Stuur je antwoord wel graag via e-mail naar ad@autowereld.be, dat gaat het snelst.
Groet,
Alain
Dat is heel vriendelijk, Alain. Maar we (ik, mijn broer en mijn vader zijn trouwe lezers die sinds 24 januari of zo een abonnement hebben) hebben reeds naar de abonnementsdienst gebeld. Daar wisten ze ons te zeggen dat het nummer opgestuurd was. Ze gingen maandag nog een exemplaar opsturen. Waarvoor dank
XF klopt 5-reeks in dieselversie... niet mis. Was al wel op de hoogte dat het een knap masjien was, maar dat die de referentie de das om zou doen, is wel een verrassing van formaat
can you kindly PM your MSN to me, thank you.
__________________________________________________ ____________________________ Angelina JolieLose WeightDiabetes
Comment