Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij is dat de minst zware versie van de A3 die ze in Amerika verkopen .. De optielijst is daar denk ik veel kleiner ook, en de basisuitrusting veel uitgebreider.
Volgens mij is dat de minst zware versie van de A3 die ze in Amerika verkopen .. De optielijst is daar denk ik veel kleiner ook, en de basisuitrusting veel uitgebreider.
denk wel dat ze een 1.6 fsi kunnen krijgen ook ze, kweet nie zeker. maar denk het
TBM tuning,gasten hebben men uitlaten ook gedaan,kerels weten waar ze mee bezig zijn
Maar heb over jd en heinz ook al goeie dingen gehoord,dus ja we zien wel
Als k150 a 160pk en 350nm heb ben k tevreden da zou haalbaar moetten zijn want da zijn de cijfers wa heinz geeft,maakt nie uit wie of hoe,ma wel tegoei en prestaties getest op de bank!!! want me de zogezegde pk's smijten ze u dood
TBM tuning,gasten hebben men uitlaten ook gedaan,kerels weten waar ze mee bezig zijn
Maar heb over jd en heinz ook al goeie dingen gehoord,dus ja we zien wel
Als k150 a 160pk en 350nm heb ben k tevreden da zou haalbaar moetten zijn want da zijn de cijfers wa heinz geeft,maakt nie uit wie of hoe,ma wel tegoei en prestaties getest op de bank!!! want me de zogezegde pk's smijten ze u dood
Jep JD zou ik ook zien zitten, allen is het war ver als je er eventueel terug naartoe zou moeten gaan....
Comment