Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Striping

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Striping

Meer en meer zie ik constructeurs leuke dingen doen met stripings om speciale series extra in de verf te zetten, leek me wel leuk hier een topic te openen met foto's van mooie stripings/bestickering om wat ideeen te kunnen opdoen, het leuke van bestickering is dat je het er gewoon afhaalt wanneer je het beu bent.

In de categorie mmoi maar sober vindt ik deze striping wel geslaagd

die striping op de neus vind ik voor de Ferrari, op de zijkant is het typisch iets voor Porsche dat ze doen bij hun GT3's RS-en

Comment

met de GT2 RS doen ze ook wel iets leuk, motorkap in andere kleur , vind het wel geslaagd :

Comment

de kofferklep is carbon (dacht ik ) en de motorkap zie ik niet.
        Last edited by wisali; 10/06/2011, 18:16.
        wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          de kofferklep is carbon (dacht ik ) en de motorkap zie ik niet.
          ja dat bedoelde ik

Comment

uit ervaring kan ik wel zeggen dat mijn volgende striping ( als hier iets mee mis gaat) gespoten zal zijn.
            striping met stickers ziet er eventjes mooi uit, maar na een paar jaar,......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              uit ervaring kan ik wel zeggen dat mijn volgende striping ( als hier iets mee mis gaat) gespoten zal zijn.
              striping met stickers ziet er eventjes mooi uit, maar na een paar jaar,......
              voordeel is dat je ze elk jaar kan vervangen door een nieuwe look natuurlijk

hier nog een leuke :

Last edited by ; 18/06/2011, 14:21.

Comment

Working...
              X