Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ga dan bij auto 5 een rol van foliatec halen, en doe dat zelf.
Als de ruiten er toch uitzijn is dat poepsimpel. En de ruiten van een mini lijken me niet bol te staan.
ga dan bij auto 5 een rol van foliatec halen, en doe dat zelf.
Als de ruiten er toch uitzijn is dat poepsimpel. En de ruiten van een mini lijken me niet bol te staan.
als ge ze zelf gaat placeren die folie dan willekik wel is komen kijken om te zien hoeveel keer ge het opnieuw moet doen lol! en als ge het goed doe? heb nog wel een paar ruitjes da ok gedaan moeten worden lol
Iemand nog adressen in Oost-Brabant (regio Leuven-Tienen-Landen) of Zuid-Limburg (Sint-Truiden-Tongeren-Hasselt)
Ik ken nog wel iemand in Jeuk (Gingelom) die ruiten tint voor een redelijke prijs. Een paar kameraden van mij zijn er al geweest en ze zijn er zéér tevreden van. Als je wil stuur ik zijn telefoonnummer straks per PM?
Ik ken nog wel iemand in Jeuk (Gingelom) die ruiten tint voor een redelijke prijs. Een paar kameraden van mij zijn er al geweest en ze zijn er zéér tevreden van. Als je wil stuur ik zijn telefoonnummer straks per PM?
Zou het wel officieel willen houden, met garantie en zo....
Mijn nieuwe wagen komt volgende week binnen en ik wil graag direct de ruiten vanaf achter de b-stijl laten tinten (dus 5 ruiten waarvan 2 kleine zijruitjes). Ik heb een reeks offertes aangevraagd via het internet, en zie dat er enorme verschillen zijn! De prijzen variëren tot nu toe van 150 tot bijna 600 euro! Nu is behalve de prijs zeker ook de kwaliteit van belang! Het gaat mij voornamelijk om een nette uittsraling, en minder dat het er over 10 jaar nog opzit, gezien het om een leasewagen voor 4 jaar gaat...
Ik heb de volgende adressen die mij voorlopig een goede prijs/kwaliteit/betrouwbaarheid verhouding lijken te hebben:
- De Tinter in Neerpelt
- Glass Connect Hobbel in Dirksland
- Glascoating Someren
- All Cars in Oudenaarde
Kunnen jullie aub jullie ervaringen met 1 of meerdere van bovengenoemde bedrijven delen? Vooral over Glass Connect Hobbel - die op de website een goede indruk maken en qua prijs 1 van de goedkoopste) - kan ik weinig terugvinden op het internet...
De locatie is voor mij niet zo een punt (ben sowieso veel onderweg en kan dan "en route" even binnenspringen als ik toch in de buurt moet zijn).
Comment