Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Professioneel ruiten laten tinten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

geen ervaring mee ma ik heb men ramen laten blinderen bij GLASSDESIGN heel goeie materialen da daarvoor worden gebruikt en echt goeie service!

grts vjke

Comment

Kan ik dat ook binnendoen als de ruiten niet in de auto zitten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Kan ik dat ook binnendoen als de ruiten niet in de auto zitten?
        ja normaal gezien wel ma je mag dan ni teveel stof in je kot hebben liggen want elk stofje gade zien als ge da zelf doen he

en als ge veel geduld hebt want das ni het gemakelijkste dat er bestaat zeneuh...

grts vjke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vj_girl Bekijk Berichten
          ja normaal gezien wel ma je mag dan ni teveel stof in je kot hebben liggen want elk stofje gade zien als ge da zelf doen he

en als ge veel geduld hebt want das ni het gemakelijkste dat er bestaat zeneuh...

grts vjke
          Ik bedoelde of ik mijn ruiten daar niet kan binnenbrengen voordat ik ze terug in de wagen steek.

Comment

Ik bedoelde of ik mijn ruiten daar niet kan binnenbrengen voordat ik ze terug in de wagen steek.
            normaal wel,
            maar in uw geval zou ik dan coating nemen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
              normaal wel,
              maar in uw geval zou ik dan coating nemen...
              Wat is er speciaal aan mijn geval?

Comment

voor coating halen ze zowat altijd de ramen uit je auto
                Coating is niet gedaan met folie, is met een of andere spuitbus dacht ik

Comment

Dat willen we gewoon niet weten.

Comment

ah ja lol ja sorry zeneuh ni van deze wereld vandaag in men koppeke! lol

ik denk da wel zeneuh eerst is informeren ....

grts vjke

Comment

tuurlijk doen ze dat. en vraag direct korting dan.
                      want dan moeten ze zichzelf niet dubbel plooien op de achterbank.

Comment

Zal wel eens bij restyle stoppen, das hier in turnhout en die hebben iets uithangen van ruiten tinten.

Tmag niet veel kosten

Comment

ga dan bij auto 5 een rol van foliatec halen, en doe dat zelf.
                          Als de ruiten er toch uitzijn is dat poepsimpel. En de ruiten van een mini lijken me niet bol te staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            ga dan bij auto 5 een rol van foliatec halen, en doe dat zelf.
                            Als de ruiten er toch uitzijn is dat poepsimpel. En de ruiten van een mini lijken me niet bol te staan.
                            Achterruit wel.

Ik heb nog folie liggen voor op de Espace.

En die ruiten zijn groter.

Kan dat wel eens proberen

Comment

als ge ze zelf gaat placeren die folie dan willekik wel is komen kijken om te zien hoeveel keer ge het opnieuw moet doen lol! en als ge het goed doe? heb nog wel een paar ruitjes da ok gedaan moeten worden lol

grts vjke

Comment

Als je dat met het nodige geduld doet is dat geen probleem. Gewoon lichtjes bevochtigen en dan gelijkmatig aanbrengen en alle blaasjes verwijderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  Gewoon lichtjes bevochtigen
                                  ja mag da bij mij ook komen doen dan.....

grts vjke

Comment

Iemand nog adressen in Oost-Brabant (regio Leuven-Tienen-Landen) of Zuid-Limburg (Sint-Truiden-Tongeren-Hasselt)
                                    Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                                    Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                                      Iemand nog adressen in Oost-Brabant (regio Leuven-Tienen-Landen) of Zuid-Limburg (Sint-Truiden-Tongeren-Hasselt)
                                      Ik ken nog wel iemand in Jeuk (Gingelom) die ruiten tint voor een redelijke prijs. Een paar kameraden van mij zijn er al geweest en ze zijn er zéér tevreden van. Als je wil stuur ik zijn telefoonnummer straks per PM?
                                      Senna, Driven To Perfection

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                        Ik ken nog wel iemand in Jeuk (Gingelom) die ruiten tint voor een redelijke prijs. Een paar kameraden van mij zijn er al geweest en ze zijn er zéér tevreden van. Als je wil stuur ik zijn telefoonnummer straks per PM?

Zou het wel officieel willen houden, met garantie en zo....
                                        Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                                        Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

Allen,

Mijn nieuwe wagen komt volgende week binnen en ik wil graag direct de ruiten vanaf achter de b-stijl laten tinten (dus 5 ruiten waarvan 2 kleine zijruitjes). Ik heb een reeks offertes aangevraagd via het internet, en zie dat er enorme verschillen zijn! De prijzen variëren tot nu toe van 150 tot bijna 600 euro! Nu is behalve de prijs zeker ook de kwaliteit van belang! Het gaat mij voornamelijk om een nette uittsraling, en minder dat het er over 10 jaar nog opzit, gezien het om een leasewagen voor 4 jaar gaat...

Ik heb de volgende adressen die mij voorlopig een goede prijs/kwaliteit/betrouwbaarheid verhouding lijken te hebben:
                                          - De Tinter in Neerpelt
                                          - Glass Connect Hobbel in Dirksland
                                          - Glascoating Someren
                                          - All Cars in Oudenaarde

Kunnen jullie aub jullie ervaringen met 1 of meerdere van bovengenoemde bedrijven delen? Vooral over Glass Connect Hobbel - die op de website een goede indruk maken en qua prijs 1 van de goedkoopste) - kan ik weinig terugvinden op het internet...

De locatie is voor mij niet zo een punt (ben sowieso veel onderweg en kan dan "en route" even binnenspringen als ik toch in de buurt moet zijn).

Alvast hartelijk bedankt!

Comment

Working...
                                          X