Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen na chiptuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Problemen na chiptuning

Heeft iemand problemen ervaren na chiptuning?
    Met koppeling of vliegwiel?
    En wat zijn ervaringen met BR Performance?

Daar heb je hier verschillende topics over waar je dagen in kan lezen.
    Misschien even de zoek functie gebruiken.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

was uw nickname vroeger toevallig niet diabolic?
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTR- Bekijk Berichten
        Heeft iemand problemen ervaren na chiptuning?
        Met koppeling of vliegwiel?
        Alles vliegt in frieten vaneen!
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Toch tegoei gebakken die frieten eh...

Comment

Kijk in het chiptuning topic .

Comment

hier zoek je jou de ti..s zoveel topics hier zijn :/

Comment

Dat is ook waar.
                Chiptuning topics, daar kan je wel het één en andere vinden.

Sent from my Apple muziekdoos.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

thanks

Comment

:/ na lezen chiptuning topic weet ik niet meer of ik mijn bmw moet laten chiptunen....
                    het komt op neer dat elk tuner gewoon een standaard software inkoopt en dan naar ervaring hem klein beetje aanpast met gevolgen dat je koppeling of interne motor delen 50% sneller slijten

Comment

:/ na lezen chiptuning topic weet ik niet meer of ik mijn bmw moet laten chiptunen....
                      het komt op neer dat elk tuner gewoon een standaard software inkoopt en dan naar ervaring hem klein beetje aanpast met gevolgen dat je koppeling of interne motor delen 50% sneller slijten
                      Ik denk eerder 52,58% sneller.

Comment

ik gellof geen bal van dat er tuners zijn die zelf software schrijven.... bmw doet jaren ontwikkeling en test werk en dan komt zon chip bobo en doet dit in 2/3 uur effe optimaal afstellen noemen ze dit...

Comment

ik gellof geen bal van dat er tuners zijn die zelf software schrijven.... bmw doet jaren ontwikkeling en test werk en dan komt zon chip bobo en doet dit in 2/3 uur effe optimaal afstellen noemen ze dit...
                          Ik heb een jaar of 3 geleden met een E46M3 bij Beek in Holland een chip laten doen,die mannen hebben daar toch een uur of 10 aan bezig geweest,ok er kwam alphaN sturing bijkijken ,maar toch..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                            Ik heb een jaar of 3 geleden met een E46M3 bij Beek in Holland een chip laten doen,die mannen hebben daar toch een uur of 10 aan bezig geweest,ok er kwam alphaN sturing bijkijken ,maar toch..
                            E46 M3 is atmosferisch, om die wat extra Pk's te geven heb je wel wat werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                              Gewoon een dikvette turbo erop jonges.

Comment

ik denk meest veilige vermogen toename te realiseren is sport luchtfilter,dpf uithalen en grootere intercooler plaatsen dan heb je al +-30pk en 40nm winst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Gewoon een dikvette turbo erop jonges.
                                  Heiligschennis!
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                    Heiligschennis!
                                    Nu doen ze 't simpelweg vanuit de fabriek zelf al.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Nu doen ze 't simpelweg vanuit de fabriek zelf al.

hoe bedoel je vanuit het fabriek?

Comment

Working...
                                      X