stond die BMW niet bij Euro Gijbels in Geel ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenNee die is van iemand geweest die in het stad zelf woont
de zoon van gijbels zit er nog steeds
Maar die kennen elkaar niet denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJohn noemt die toch é
En Gijbels dat is Diether
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenDie van die BMW noemt Hassan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenPas op zijn vorige wagen passat met dtm en chrome velgen ging nog wat verder
Heb ik al eerder gepost bij overdreven tuning maar hier nog even zijn achterruit
In de Junco Herselt (Aarschot dus)
De plakkershop bij uitstek
De dag dat ik die Bora zag op de parking van de KHK vergeet ik nooit meer, kmoest eens goed lachen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDat was echt een marginale bak, was niet eens verlaagd en dat met lelijke chrome velgen en een spoiler van "tkannimeergroterzeker ?".
De dag dat ik die Bora zag op de parking van de KHK vergeet ik nooit meer, kmoest eens goed lachen.
Ja idd maar er staat nu op de parking een opel combo met een "monsterbumper"
Ook wel lachen
Of de 206 hdi met 4 uitlaten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenOf de 206 hdi met 4 uitlaten..
Zo hard strijkgaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenDie van die BMW noemt Hassan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtende zoon van Gijbels heet toch John en niet Diether 100% zeker.maar soit maak niet uit,die BMW is marginaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenNiet echt mijn stijl, aangezien ik meer van de subtiele onderhond hou...
.. en de rest van het forum, delen die mening !
LESS IS FUCKING MORE
en dat slaat op spoilers en shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenPassat
Ja idd maar er staat nu op de parking een opel combo met een "monsterbumper"
Ook wel lachen
Of de 206 hdi met 4 uitlaten..
Die witte golf 3 vind ik anders ook behoorlijk fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Voor de rest, niets op aan te merken. Maar die velgen verknallen het gewoon.
Het voertuig op zich is prachtig.
Comment
-
mij lijkt dit een standaard passat voor de rest
... en idd een mooie wagen, maar verknald door met de verlaging de plompheid van hetachterste extra te benadrukken. Knoeiers!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment