Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aftermarket Apple Carplay Nissan X-Trail

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aftermarket Apple Carplay Nissan X-Trail

Heb sinds 5 januari een nieuwe Nissan X-Trail, model 2018. Is een Tekna uitvoering, 1.6 DIG-T met 163pk. Stockwagen met bijna 7000 euro korting. Model 2019 had wel Apple Carplay ipv Nissan Connect en de 1.6 werd vervangen door een 1.3 met 160 pk.
    Nu, dat was me geen 7000 euro waard, maar die Nissan Connect is toch niet vet.

Daarom ben ik eens beginnen kijken naar aftermarket oplossingen en heb het één en ander gevonden van Sony, Kenwood, Pioneer en Alpine. Ik zie natuurlijk door het bos de bomen niet meer en dus peil ik hier even naar de ervaringen met dergelijke systemen, en dan meer bepaald met het inbouwen ervan in mijn model X-Trail.

Shoot !
    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Ligt er nu in de X-Trail ook die 1.3?
    In de Qashqai dat wist ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
      Ligt er nu in de X-Trail ook die 1.3?
      In de Qashqai dat wist ik.
      Yep, vanaf MY2019. In de Qashqai keuze uit 130 en 160pk. Denk voor de X-Trail enkel 160pk. Ben niet tegen downsizing, maar een 1.3 in een relatief grote en zware auto als de X-Trail ?
      Ik ben in elk geval zeker niet ontevreden met mijn 1.6, hoor.
      Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

En zeggen dat ik uit een tijd kom dat een jeep tenminste een 2800 moest zijn.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
        X