Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cleaned-style

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind de cleane stijl de enige goeie manier om te tunen.

Ik weet ni of het ok is, maar dit is mijne vorige wagen

Polo van '01. 7cm verlaagd, byebye vering en comfort!
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 16/10/2005, 23:51.

Comment

• omg! van een lekker cleane Polo naar een Chevy S-10...
      Dat moet nogal een stap geweest zijn!

Heel mooie Polo! Ik hou ervan zo...! (enkel de witte lichten vind ik minder)

Comment

• idd, de 6N2's vind ik ook nog de mooiste uit de hele serie!!

mooie polo, ... alleen zeggen de witte achterlichten me ni veel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
          idd, de 6N2's vind ik ook nog de mooiste uit de hele serie!!

mooie polo, ... alleen zeggen de witte achterlichten me ni veel...
          idem hier, ik had er wel volledig rode achterlichten opgezet maar voor de rest: NICE

Comment

• @ Sega; da was idd een hele stap, ik wou totaal iet anders. Vooral iet da sneller ging, want hij leek wel snel maar met 60pk...
            En meer comfort want da was hotsen en botsen wa de klok sloeg. Plus dak ni in ondergrondse parkings kon. Oh ja, en aangezien de wegen hier allemaal zo goed zijn, moest ik ook nog dikwijls rondrijden, ni echt handig allemaal maar wel mooi...
            En gaat daar eens mee naar de keuring, das nen halven dag in de garage en redelijk wa Euro's kwijt zulle!

Dus, iet zwaarder maar toch nog redelijk goedkoop om te rijden; Amerikaanse lichte vracht.
            Da trekt wel vree goe op maar ik mis het betere bochtenwerk toch een beetje, vandaar dak nu op zoek ben naar een Audi TT, das snel, goe in de bochte en wegentax valt mee want het is maar ne 1.8T.

@ Sega, Manos en Jelle; achteraf gezien vond ik de originele (rode) achterlichten ook knapper maar ik wou vooral die ledjes, die vond ik écht knap, vandaar...

Comment

• vette polo!!!

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Dat vind ik prachtige velgen voor een wagen mee te tunen
                  nls2000

Comment

• die hangt platt

Comment

• eigenlijk goed om ergens mee te parkeren.
                      kom je ergens toe, paf op de grond, en geen ticketje steken.
                      probeer zoiets maar weg te slepen

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• BOM ! ! !

Comment

• heel knap
                            juist spijtig van dat chroom lijntje rond het rooster vooraan. Beetje auto5 stijl

Comment

• Mijn gedacht was dat en cleaned car een wagen is waaraan, buiten verlaging en velgen, niets is toegevoegd, enkel de originele bumpers spiegels en dergelijke mogen gebruikt worden om te cleanen.
                              Hier staan dus veel wagen die neigen naar cleaned, maar het in feite niet zijn, al zijn ze daarom niet minder mooi

Comment

• What do you think of this

Nice combination

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat
                                  Mijn gedacht was dat en cleaned car een wagen is waaraan, buiten verlaging en velgen, niets is toegevoegd, enkel de originele bumpers spiegels en dergelijke mogen gebruikt worden om te cleanen.
                                  Hier staan dus veel wagen die neigen naar cleaned, maar het in feite niet zijn, al zijn ze daarom niet minder mooi
                                  dan denkt ge verkeerd.

velgen en een verlaging staan sowieso op het programma. of die velgen nu aftermarket of origineel zijn, doesn't matter. type-aanduidingen, klinken, zijpinkers, achterruitwisser en dergelijke worden ook veelal weggecleaned. bumpers (al dan niet origineel) worden bewerkt naar een eigen creatie, ook de cleane stijl uit.
                                  maar golf 1'tjes die terug worden opgemaakt en gespoten, tevens voorzien van velgen en een verlaging, horen ook bij deze stijl....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat
                                    Mijn gedacht was dat en cleaned car een wagen is waaraan, buiten verlaging en velgen, niets is toegevoegd, enkel de originele bumpers spiegels en dergelijke mogen gebruikt worden om te cleanen.
                                    Niet helemaal...
                                    http://www.cleaned.be/about.php

Fredoo...
                                    Last edited by Synchromesh; 30/12/2005, 13:42.
                                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo
                                      Lekkeeerrrr

Maar euhm, 't is nu maar een gedacht hé, maar 't lijkt me niet echt gezond van zo'n ganse wagen op 4 velgrandjes te laten steunen ... of vergis 'k mij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                        Lekkeeerrrr

Maar euhm, 't is nu maar een gedacht hé, maar 't lijkt me niet echt gezond van zo'n ganse wagen op 4 velgrandjes te laten steunen ... of vergis 'k mij ?
                                        'k zie geen smiley staan, ma toch hoop ik da 't een grapje is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                                          'k zie geen smiley staan, ma toch hoop ik da 't een grapje is....
                                          Allez dan, ik heb me vergist.

*EDIT*

Smiley vergeten

Comment

Working...