Prachtige pic's Denniske
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Herfstrit 30-09-07 (Porscheforum.nl)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDamn Dennis! Weer een hele shitload aan foto's . Goed gedaan, maar ik heb liever als je ze van een wat hoger standpunt maakt. Dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.
Blijven gaan zou ik zeggen
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenPrachtige pic's DenniskeOorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenprachtige pics maat ! spijt dat ik er niet bij kon zijn , maar ik moest vandaag inventaris tellen...
en het weer was ook nog zeer gunstig... meer moet dat niet zijn1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Het was een SUPER dag, man man, goeie organisatie, overal lekker in eten in overvloed , vééél mooie Porsches, een 63 dacht ik , zon van smorgensvroeg tot 's avonds !! Als je nu naar buiten kijkt, zou je het nooit kunnen geloven
Juf Aphrodite ook niet vergeten, heb je daar geen foto'ke van Dennis ?
Ik geniet nog na hier achter mijn bureauke vandaag met uitzicht op verregende bomen en natte wegen... bah bah, blij dat ik droog zit en niet buiten hoef
Dennis, thx voor de pics hé !!
En ook Tuur Bo en Porker es in levende lijve gezien, toffe gasten (op het eerste zich hahaha)
Comment
-
Op deze ben ik echt verliefd:
Wat staat die wagen mooi te wezen !! Heb hem hier ook op de Porscheforumkalender staan op de maand september en weiger om te draaien naar oktober Wat een geile bak en gisteren hem es in het echt kunnen zien, WOOOW Zo clean.... en rood is mooiste kleur voor een 3.2, zeker weten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Die heeft zijn auto staan wassen bij IEDERE stop, had emmer mee, bidon water, poestdoek en zeemvel... was een genot om hem bezig te zien Gekker kan toch niet meer hé ? hahaa
Had hem al enkele keren gesproken op het Porscheforum en ook daar zijn zijn antwoorden telkens heel enthousiast... en dus ook in het echte leven is dit een bijzonder toffe en aparte knul
Ook tijdje samen met hem en zijn kompanen gereden en die ginger er lekker tegenaan zeg, mocht ferm gassen om in hun spoor te blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk BerichtenKnappe wagen Tuur-bo en een aangename kennis, alsook hetzelfde voor Porker
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenHet was een SUPER dag, man man, goeie organisatie, overal lekker in eten in overvloed , vééél mooie Porsches, een 63 dacht ik , zon van smorgensvroeg tot 's avonds !! Als je nu naar buiten kijkt, zou je het nooit kunnen geloven
Juf Aphrodite ook niet vergeten, heb je daar geen foto'ke van Dennis ?
Ik geniet nog na hier achter mijn bureauke vandaag met uitzicht op verregende bomen en natte wegen... bah bah, blij dat ik droog zit en niet buiten hoef
Dennis, thx voor de pics hé !!
En ook Tuur Bo en Porker es in levende lijve gezien, toffe gasten (op het eerste zich hahaha)
Thx voor 't compliment
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenGeinig weetje, dit is niet zomaar een 993 turbo, deze is afkomstig van een Arabier en heeft slechts 14.000 km op de teller Zeldzaaaaaammm ....
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenEn dit is dan de witte beauty van Mikey, de meest gekke hollander, wel gezond gek hé
Die heeft zijn auto staan wassen bij IEDERE stop, had emmer mee, bidon water, poestdoek en zeemvel... was een genot om hem bezig te zien Gekker kan toch niet meer hé ? hahaa
Had hem al enkele keren gesproken op het Porscheforum en ook daar zijn zijn antwoorden telkens heel enthousiast... en dus ook in het echte leven is dit een bijzonder toffe en aparte knul
Ook tijdje samen met hem en zijn kompanen gereden en die ginger er lekker tegenaan zeg, mocht ferm gassen om in hun spoor te blijven
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMooie foto's Denniske, in alle drukte was ik uit het oog verloren dat jij daar ook zou rondhangen, anders was ik je wel eens komen begroeten !1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenEentje van de herfstrit in belgie, er komen er nog als ik erin slaag ergens mijn fotos up te loaden.
Leuke foto1991 Mazda MX-5 NA
Comment
Comment