Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Herfstrit 30-09-07 (Porscheforum.nl)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Prachtige pic's Denniske

Comment

prachtige pics maat ! spijt dat ik er niet bij kon zijn , maar ik moest vandaag inventaris tellen...
      en het weer was ook nog zeer gunstig... meer moet dat niet zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        Damn Dennis! Weer een hele shitload aan foto's . Goed gedaan, maar ik heb liever als je ze van een wat hoger standpunt maakt. Dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.

Blijven gaan zou ik zeggen
        Merci TTN, ik zie ze ook eens graag vanuit eeb laag standpunt, dan komt de wagen agressiever over..

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Prachtige pic's Denniske
        Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        prachtige pics maat ! spijt dat ik er niet bij kon zijn , maar ik moest vandaag inventaris tellen...
        en het weer was ook nog zeer gunstig... meer moet dat niet zijn
        Thx
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Het was een SUPER dag, man man, goeie organisatie, overal lekker in eten in overvloed , vééél mooie Porsches, een 63 dacht ik , zon van smorgensvroeg tot 's avonds !! Als je nu naar buiten kijkt, zou je het nooit kunnen geloven

Juf Aphrodite ook niet vergeten, heb je daar geen foto'ke van Dennis ?

Ik geniet nog na hier achter mijn bureauke vandaag met uitzicht op verregende bomen en natte wegen... bah bah, blij dat ik droog zit en niet buiten hoef

Dennis, thx voor de pics hé !!

En ook Tuur Bo en Porker es in levende lijve gezien, toffe gasten (op het eerste zich hahaha)

Comment

Op deze ben ik echt verliefd:

Wat staat die wagen mooi te wezen !! Heb hem hier ook op de Porscheforumkalender staan op de maand september en weiger om te draaien naar oktober Wat een geile bak en gisteren hem es in het echt kunnen zien, WOOOW Zo clean.... en rood is mooiste kleur voor een 3.2, zeker weten !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
              Geinig weetje, dit is niet zomaar een 993 turbo, deze is afkomstig van een Arabier en heeft slechts 14.000 km op de teller Zeldzaaaaaammm ....

Comment

Gisteren ook naar een evenement geweest waar rond de 70, bijna allemaal oude Porsche, aanwezig waren.

De hemel bestaat !

Comment

Zotte hollander Na elke bocht ging ie er driftend vandoor.... en wat een geluid ook !! Heb hem tijke voor en achter mij gehad, zaaaaaaaaliggg met die oude "ragkar"

Comment

En dit is dan de witte beauty van Mikey, de meest gekke hollander, wel gezond gek hé
                    Die heeft zijn auto staan wassen bij IEDERE stop, had emmer mee, bidon water, poestdoek en zeemvel... was een genot om hem bezig te zien Gekker kan toch niet meer hé ? hahaa

Had hem al enkele keren gesproken op het Porscheforum en ook daar zijn zijn antwoorden telkens heel enthousiast... en dus ook in het echte leven is dit een bijzonder toffe en aparte knul

Ook tijdje samen met hem en zijn kompanen gereden en die ginger er lekker tegenaan zeg, mocht ferm gassen om in hun spoor te blijven

Comment

Het was een zeer zonnig dagje en een meer dan geslaagde opkomst, was iedere rit zo goed dan was ik nooit meer thuis te vinden
                      als het natuurlijk de zelf goed uitziende organisatie zou zijn

knappe fotoreportage!

Comment

Mooie foto's Denniske, in alle drukte was ik uit het oog verloren dat jij daar ook zou rondhangen, anders was ik je wel eens komen begroeten !

Comment

Knappe wagen Tuur-bo en een aangename kennis, alsook hetzelfde voor Porker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
                            Knappe wagen Tuur-bo en een aangename kennis, alsook hetzelfde voor Porker
                            Insgelijks

Comment

zalige nummerplaat

mooie opkomst!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                Het was een SUPER dag, man man, goeie organisatie, overal lekker in eten in overvloed , vééél mooie Porsches, een 63 dacht ik , zon van smorgensvroeg tot 's avonds !! Als je nu naar buiten kijkt, zou je het nooit kunnen geloven

Juf Aphrodite ook niet vergeten, heb je daar geen foto'ke van Dennis ?

Ik geniet nog na hier achter mijn bureauke vandaag met uitzicht op verregende bomen en natte wegen... bah bah, blij dat ik droog zit en niet buiten hoef

Dennis, thx voor de pics hé !!

En ook Tuur Bo en Porker es in levende lijve gezien, toffe gasten (op het eerste zich hahaha)
                                Geen foto van Juf Aphrodite

Thx voor 't compliment

Geinig weetje, dit is niet zomaar een 993 turbo, deze is afkomstig van een Arabier en heeft slechts 14.000 km op de teller Zeldzaaaaaammm ....
                                Was echt een té zalige Turbo 993

En dit is dan de witte beauty van Mikey, de meest gekke hollander, wel gezond gek hé
                                Die heeft zijn auto staan wassen bij IEDERE stop, had emmer mee, bidon water, poestdoek en zeemvel... was een genot om hem bezig te zien Gekker kan toch niet meer hé ? hahaa

Had hem al enkele keren gesproken op het Porscheforum en ook daar zijn zijn antwoorden telkens heel enthousiast... en dus ook in het echte leven is dit een bijzonder toffe en aparte knul

Ook tijdje samen met hem en zijn kompanen gereden en die ginger er lekker tegenaan zeg, mocht ferm gassen om in hun spoor te blijven
                                Idd, heb hem zijn auto ook zien kuisen Maar 'k denk wel dat ie in z'n wagen rookt, beetje rare combinatie imho

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Mooie foto's Denniske, in alle drukte was ik uit het oog verloren dat jij daar ook zou rondhangen, anders was ik je wel eens komen begroeten !
                                Geen probleem, misschien bij de volgende rondrit hé
                                1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Eentje van de herfstrit in belgie, er komen er nog als ik erin slaag ergens mijn fotos up te loaden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                    Eentje van de herfstrit in belgie, er komen er nog als ik erin slaag ergens mijn fotos up te loaden.

Deze was ook in België te doen hoor

Leuke foto
                                    1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Zaaaaaaaaaalig... Ik kon er godverdikke niet bij zijn, zo'n kans laat ik de volgende keer niet liggen..

Comment

Working...
                                      X