Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Erg voor die mensen, ze zijn er vet mee dat er zo'n zot eventjes een einde maak aan hun leven ....

Comment

• zat er aan te komen ....in die landen is de autoweg niet zo afgeschermd als bij ons...je mag denken dat ze daar eigenlijk over een steenweg schieten..en dat is er zwaar over natuurlijk....ze zijn in die landen zo ook geen geweld gewoon en schatten de snelheden dan ook totaal anders in...het moest er eens van komen...en dan gaan lopen en uw kweddelen achterlaten hoe laag....neem dan tenminste uw verantwoordelijkheid op!!! ik ben ook ne gek, maar dit vind ik een brug te ver...

Comment

• Dit is er inderdaad over...
        Ik vond het al "raar" dat er zo weinig nieuws bekend was over het ongeval waarover sprake was op GTSpirit.com... Uiteindelijk werd er melding gemaakt dat ze ongedeerd waren en nu komt blijkbaar de ware toedracht naar boven...

Ik ben en blijf een voorstander van de Gumball doch zulke zaken kunnen echt niet door de beugel... Je kan hard rijden en je kan hard rijden... In zulke landen, waar het wegdek nog 100x slechter is dan in België en waar de mensen snel verkeer niet gewoon zijn moet je je aanpassen...

En dan nog vluchten... Dit kan echt niet... Een ongeval kan iedereen overkomen, als je tenminste hulp probeert te bieden en netjes wacht op de authoriteiten en de hulpdiensten zal er minder publiciteit rond zijn dan nu...

Een zeer spijtige zaak...
        Last edited by ; 03/05/2007, 19:37.

Comment

• Super dat ze terug door België komen!

Ik denk eraan om ergens langs de E17 te gaan staan om zo weinig mogelijk te missen want er zullen er toch weer een paar de E40 niet nemen om naar Frankrijk te rijden... Iemand die op de E17 een goede locatie weet?
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
            Super dat ze terug door België komen!

Ik denk eraan om ergens langs de E17 te gaan staan om zo weinig mogelijk te missen want er zullen er toch weer een paar de E40 niet nemen om naar Frankrijk te rijden... Iemand die op de E17 een goede locatie weet?
            Zo dicht mogelijk bij Calais zeker, voor de veiligheid?

Comment

• Hmm..

24h na de crash is er nog steeds geen mededeling door de organisatie... Ondertussen is het officiële Gumball forum offline gehaald evenals de live tracking...

Rare zaken...

Comment

• zijn ook harde noten om te kraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                  Hmm..

24h na de crash is er nog steeds geen mededeling door de organisatie... Ondertussen is het officiële Gumball forum offline gehaald evenals de live tracking...

Rare zaken...
                  Da's inderdaad heel vreemd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                    Zo dicht mogelijk bij Calais zeker, voor de veiligheid?
                    Ik ge voor de splitsing E17 - E40 ergens op een parking postvatten. Zo ben ik er zeker van dat ik alles (of toch bijna) gezien heb.

Naar Calais rijden is voor mij net dat tikkeltje te ver Maybe next year...
                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Hier nog info ivm de doorlating door Duitsland:
                      Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Lonman ook niet meer? How come?
                        Ik dacht dat die samen met Kimble geband was omdat ze het imago schade berokkenden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                          Hmm..

Rare zaken...
                          ai ai, kheb precies veel gemist de laatste 20 uur.

Ja watten laten we hopen dat de Duitsers na dit niet weer de Gumball weigeren of erger dat ze hem stop zetten.

Man, man ik ben er echt niet goed van is dit het begin van het einde van rally's als de Gumball? Welke overheid gaat er volgend jaar nog toestemming geven voor zoiets.
                          Last edited by ; 03/05/2007, 20:14.

Comment

• Dit is echt niet goed voor de reputatie van Gumball. Het zou me niet verwonderen dat sommige deelnemers die reeds meededen of wouden meedoen volgende jaar gaan afhaken.

Comment

Lonman ook niet meer? How come?

Diene gast heeft een rijverbod in kweet niet hoeveel landen.

En als Kimble u ne geschifte kerel vindt, dan moet ge toch al ne redelijke zot zijn.

zie maar: http://www.youtube.com/watch?v=XxnyxPHEwsU

Comment

• Calais

Nog mensen die zaterdag naar Calais gaan?

Ik zou naar de inrit van de Eurotunnel gaan, blijkbaar nemen ze die richting Engeland?
                                Kan iemand dit bevestigen? (bralo?)

Kan't ook niet zijn dat Gumball wordt stilgelegd door dit dodelijk ongeval? of is hier geen risico op?
                                In ieder geval héél jammer dat dit moest gebeuren!!! Hopelijk is dit niet de doodsteek voor Gumball!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                  Diene gast heeft een rijverbod in kweet niet hoeveel landen.

En als Kimble u ne geschifte kerel vindt, dan moet ge toch al ne redelijke zot zijn.

zie maar: http://www.youtube.com/watch?v=XxnyxPHEwsU
                                  Akkoord, das gek, maar niet uitzonderlijk daar hé...

Z'n auto is wel

I'd love one, the widowmaker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                    ai ai, kheb precies veel gemist de laatste 20 uur.

Ja watten laten we hopen dat de Duitsers na dit niet weer de Gumball weigeren of erger dat ze hem stop zetten.

Man, man ik ben er echt niet goed van is dit het begin van het einde van rally's als de Gumball? Welke overheid gaat er volgend jaar nog toestemming geven voor zoiets.
                                    Er gebeuren wel meer ongevallen tijdens de Gumball Rally toch is dit een van de eerste (of zelfs het eerste ongeval) waarbij een dodelijk slachtoffer te betreuren valt...

Het ongeval gebeurde trouwens gisteren en werd enkel door GTSpirit.com naar buiten gebracht. Al snel volgende berichten dat alles in orde was en dat er geen gewonden waren. Echter een dag na het ongeval komt de ware toedracht (en hiermee bedoel ik niet wie al dan niet verantwoordelijk is maar wel wat er gebeurd is) naar boven...

Het blijkt een ongeval te zijn waarbij een deelnemer frontaal inreed op een tegenligger terwijl deze andere voertuigen (deelnemers) aan het inhalen was...

Bijna een hele dag is dit ongeval niet naar buiten gebracht... Enkel door berichtgeving via lokale media etc... is nu bekend wat er effectief in Macedonië gebeurd is...

Of dit al dan niet doelbewust gebeurd is, is niet bekend en zal waarschijnlijk niet bekend raken... Wel staat vast dat er dus een dodelijk slachtoffer gevallen is, dat er een zwaargewonde gevallen is en dat de aanrijdende partij geprobeerd heeft vluchtmisdrijf te plegen zonder hulp te bieden aan personen in nood...

En er is tot op dit eigenste ogenblik nog steeds geen officiële mededeling vanuit het Gumball HQ...

Wordt ongetwijfeld vervolgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brechtje Bekijk Berichten
                                      Nog mensen die zaterdag naar Calais gaan?

Ik zou naar de inrit van de Eurotunnel gaan, blijkbaar nemen ze die richting Engeland?
                                      Kan iemand dit bevestigen? (bralo?)

Kan't ook niet zijn dat Gumball wordt stilgelegd door dit dodelijk ongeval? of is hier geen risico op?
                                      In ieder geval héél jammer dat dit moest gebeuren!!! Hopelijk is dit niet de doodsteek voor Gumball!!!
                                      Normaliter nemen ze inderdaad de trein richting de UK in Calais... Om welk uur ze daar voorbij rijden is niet bekend.

Of het evenement al dan niet stilgelegd wordt naar aanleiding van het dodelijk ongeval is ook niet bekend... Wel is bekend dat het evenement deze ochtend gewoon van start is gegaan...

Het is echter wachten op een officiële mededeling van het HQ doch de vraag is of die er wel komt... Het lijkt er een beetje op dat ze het ongeval probeerden stil te houden.

Comment

• Deze foto zoals deze op http://www.gtspirit.com staat laat zeer goed de ernst zien van het ongeval waarbij gisteren een dodelijk slachtoffer viel...

Bron: http://www.gtspirit.com

Comment

Akkoord, das gek, maar niet uitzonderlijk daar hé...

Z'n auto is wel

I'd love one, the widowmaker...
                                          Ik ook,

Mja als je weet dat die pechstrook niet meer dan een hoopje aangestampte aarde is en wordt gebruikt door mensen met ezel en kar (zoals te zien is in die film) dan is tegen +150 langs daar inhalen toch redelijk geschift.

Comment

Working...
                                          X