Mededeling

Collapse
No announcement yet.

23ste Rally van Haspengouw - 28-29/02/2020

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Vandaag zie ik in de krant staan dat in Limburg verschillende vaccinatiecentra een nieuwe locatie krijgen en in Genk waar het de Limburghal blijft gaan ze het vaccinatiecentrum bij grote evenementen iedere keer ontmantelen en erna opnieuw opbouwen.
    Toch wel heel erg dat ze in Landen die moeite niet willen doen.
    Is dat de reden dat de rally niet doorgaat?

Comment

Blijkbaar wel he
      >>>>
      Vandaag in de krant gelezen dat de Rally dit jaar spijtig genoeg toch niet gaat doorgaan.
      https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211006_94865828
      "Het hoofdkwartier van de Brabants/Limburgse BK-manche wordt traditioneel gehuisvest in Domein ’t Park in Landen, maar daar is momenteel een vaccinatie- en testcentrum ingericht. Normaal zou dat dicht gaan op 15 oktober, maar de overheid heeft nu beslist dat het zeker tot het eind van het jaar operationeel moet blijven. Daardoor is er geen plaats voor de rally, die gepland stond voor 26-27 november. Oorspronkelijk had de wedstrijd eind februari moeten doorgaan, maar na het uitstel zorgt corona nu dus ook voor een afgelasting."
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Blijkbaar wel he
        >>>>
        OK, ik kon het niet lezen, want ik heb geen abonnement op het belang van ’de’ limburg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

OK, ik kon het niet lezen, want ik heb geen abonnement op het belang van ’de’ limburg.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Maar eigenlijk maakt het niets uit, want al die gazetten doen toch maar wat copy/paste.
            ´
            HBVL is dat niet GVA maar dan trager geschreven en gedrukt? ( graptjen he Pol )
            Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 09/10/2021, 19:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Maar eigenlijk maakt het niets uit, want al die gazetten doen toch maar wat copy/paste.
              ´
              HBVL is dat niet GVA maar dan trager geschreven en gedrukt? ( graptjen he Pol )
              GVA voor de dikke nekken, HBvL voor de gewone man he
              Maar ja, dat is tegenwoordig allemaal 1 groep he, daar zit nog veel meer on dan enkel kranten, zelfs Radiozenders 3n regionale tv zenders.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ja veel onafhankelijk zit er niet meer in, een regionale of rode/blauwe/groene en oranje saus erover, en allemaal dik gesponsord door de regering, kritisch 0

Comment

Working...
                X