Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Formule1 Spa-Francorchamps 14-15-16/09

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Formule1 Spa-Francorchamps 14-15-16/09

Het is bijna weer zover, na 2 jaar afwezigheid: de grote prijs van Belgie F1.

Wie gaat er?
    Voor hoeveel dagen?
    Waar ga je ergens zitten?

Voor ticketinfo klik hier: http://www.spagrandprix.com/

Ik zou alleen de zondag gaan. Kan er me iemand nen tip geven waar ik (met de plaatsen die nog vrij zijn) het beste zou zitten???

Comment

Ik ga het op de TV zien, ik ben gaan zien tijdens de testdagen en ik denk dat je van de race op TV meer gaat zien.

Comment

Ik had ook wel eens graag gegaan temeer mijn zoontje zo'n F1-freak is.

Welke zones zijn interessant?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ja, ik zou ook graag weten welke zone het beste is ifv de prijs...

Comment

Ik ga normaalgezien de 3 dagen.

Specifieke info van zitplaatsen heb ik nog niet maar 't zou in de box van Ferrari zijn.

Comment

ik ben in 2004 geweest, ben er 4 dagen geweest en zat in Stavelot op de tribune

Comment

voor het eerst in jaren ( uitgezonderd dat het er niet is geweest :p ) ga ik er niet heen.

thuis zie je alles beter je hebt meer tijd vrij enz, maar toch zoiets live is ganz geil sound

Comment

Bruxelles, zaterdag en zondag

Comment

Wij hebben onze tickets al in maart besteld. Wij hebben voor Gold 6 aan de Bus-stop gekozen. Donderdagmorgend vertrekken we, zodat we hopelijk een redelijke plaats hebben op de camping. Ah ja, meet een weekend-kaart mag je donderdags een pitwalk maken!
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Is er op die green area iets te zien? Of sta ge der dan echt wel te ver af?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                        Is er op die green area iets te zien? Of sta ge der dan echt wel te ver af?

Ik heb zowat 30 jaar "races gaan kijken" achter de rug in heel Europa en natuurlijk Francorchamps, vroeger en nu, doch het vershil is dat je minder ziet en verder af staat.....enfin....

De green area is zeker niet slecht, maar kies dan voor het begin van de rechte lijn ( zie je ze nog op eau rouge "naar boven komen" ) of tussen 3/4 en het einde van de rechte lijn/green area......dan heb je een indruk van de max snelheid, je ziet ze van ver aankomen...en er zijn zeer zeker spannende "uitrem akties " te verwachten voor ze het "nieuw circuit "opgaan.

Ga wel rond 05h00 op zondag je plaatsje zoeken op het eind van het recht stuk, later zal de kans minder worden voor een goede plaats en "shuif" je naat het midden...

Comment

Wij gaan voor 3 dagen naar Francorchamps, we hebben een huisje gehuurd met swimming pool, jacuzzi, sauna,... op 10 minuten rijden van het circuit. We hebben tickets voor tribune 8 naar mijn mening de mooiste plaats aangezien de wagens met volle snelheid naar deze bocht rijden en dan luid knallend afremmen. Vervolgens wederom vol op het gas richting Eau Rouge.

I can't wait

Comment

ik ga op zondag met 2 vrienden. Zal wss ergens in de buurt van de bus-stop te vinden zijn

Antwerpen is't Stad
                            en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
                              Wij gaan voor 3 dagen naar Francorchamps, we hebben een huisje gehuurd met swimming pool, jacuzzi, sauna,... op 10 minuten rijden van het circuit. We hebben tickets voor tribune 8 naar mijn mening de mooiste plaats aangezien de wagens met volle snelheid naar deze bocht rijden en dan luid knallend afremmen. Vervolgens wederom vol op het gas richting Eau Rouge.

I can't wait
                              Zin in een instant-vriend? Ik kan zeer aangenaam uit de hoek komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                maar ik ben nog leuker want ik ben van Antwerpen

Comment

Als ge een vriendin hebt die knapper is dan je avatar doet vermoeden die bovendien ook nylons draagt en wel te vinden is voor een triootje met mijn vrouw mag je mee.

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                  maar ik ben nog leuker want ik ben van Antwerpen
                                  Ik heb een hekel aan Antwerps jullie zeggen steeds zaken zoals: 'klaar, da is, wa is da, mundag,... maar als ge een knappere vriendin dan porker hebt, moogt ge mee.

Comment

Als ge een vriendin hebt die knapper is dan je avatar doet vermoeden die bovendien ook nylons draagt en wel te vinden is voor een triootje met mijn vrouw mag je mee.

Ik heb geen vriendin maar ik sta zelf (al zeg ik het zelf) echt niet mis in nylons...

Comment

Ik heb geen vriendin maar ik sta zelf (al zeg ik het zelf) echt niet mis in nylons...
                                      Waarom verrast me dit antwoord niet? Ik zal vragen aan mijn vrouw of ik haar plezier doe met een man in nylons?

Comment

Waarom verrast me dit antwoord niet? Ik zal vragen aan mijn vrouw of ik haar plezier doe met een man in nylons?

Het was eerder om jou plezier te doen maar het wordt blijkbaar niet op prijs gesteld!

Comment

Working...
                                        X