dat circuit in de bergen ziet er niet zoooooooooooooooooo goed uit maar zooooooooooooooooooooooooooooooooo goed
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door den brakkeHeb je ook op het publiek gelet.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door den brakkeHeb je ook op het publiek gelet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door den brakkeHeb je ook op het publiek gelet.
Toen ik GT1 had, vroeg ik me af wat ze mogelijks nog konden doen om GT2 beter te maken ... maar toch deden ze het, en HOE
Toen ik GT2 had, vroeg ik me af wat ze mogelijks nog konden doen om GT3 beter te maken ... maar toch deden ze het, en HOE .
Toen ik GT3 had, vroeg ik me af wat ze mogelijks nog konden doen om GT Concept beter te maken ... maar toch deden ze het
Nu ik GT Concept heb, vraag ik me af wat ze mogelijks nog kunnen doen om GT4 beter te maken ... en opnieuw zullen ze het doen ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door DodgeboySchade...
Als je schade aan je auto wilt, moet je maar Destruction Derby kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboySchade...
als ge nu van een boch profiteer, door er u in te laten 'chrasen' zodat u wagen er terug te goei uitkomt wordt ge bestraft door 10 seconden lang aan 50 km/h te rijden. ook als ge onsportief rijgedrag vertoond of de tegenstanders ligt af te duwen wordt ge daarmee bestraft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door DodgeboySchade...
als ge nu van een boch profiteer, door er u in te laten 'chrasen' zodat u wagen er terug te goei uitkomt wordt ge bestraft door 10 seconden lang aan 50 km/h te rijden. ook als ge onsportief rijgedrag vertoond of de tegenstanders ligt af te duwen wordt ge daarmee bestraft.
Dan duw ik die meestal gewoon in de kant!
Ma da zal nu ni meer lukken zeker!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door DodgeboySchade...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door DodgeboySchade...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door DodgeboySchade...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door den brakkehttp://www.wurn.nl/modules/news/article.php?storyid=97
FILMPJE van GT4!!!! zalig die graphics en dat levend publiek wow ik kan niet meer wachten!!!
Die graphics! Ongelooflijk mooi!
Comment
Comment