Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
installed, eersten toer gedaan... en dan graphX problems... allemaal strepen in m'n beeld..
net drivers geupdate, dus tijd voor een 2e poging...
spel liep wel enorm vlot op 1280x1024 AA4x en alles op high
zal ff mijn systeempje van hier posten, dan weten de mensen waar ze aan toe zijn
installed, eersten toer gedaan... en dan graphX problems... allemaal strepen in m'n beeld..
net drivers geupdate, dus tijd voor een 2e poging...
spel liep wel enorm vlot op 1280x1024 AA4x en alles op high
zal ff mijn systeempje van hier posten, dan weten de mensen waar ze aan toe zijn
Bij mij de eerste keer ook niet, daarna opnieuw opgestart en op 1280*1024 terug gezet, HDR uit (AA ook uit, dalijk nog eens proberen met) en ... dang!
Echt enorm verschil
Bij mij de eerste keer ook niet, daarna opnieuw opgestart en op 1280*1024 terug gezet, HDR uit (AA ook uit, dalijk nog eens proberen met) en ... dang!
Echt enorm verschil
AA moet aan voor mijn anders lijkt het nergens op :s die HDR is dan weeral iets minder vereist om toch mooie graphics te hebben maar is mooi meegenomen ... (gelukkig draait het vlot met hdr aan )
Kolere nest
Ik start op, alles draait geweldig, ik verander mijn stuurinstellingen, speel verder en... bagger prestatie's
Liggen klommelen met de graphics weer en nu gaat 'ie sneller met HDR aan, dan uit
AA hoef ik niet aan te beginnen, daar doet 'ie echt moeilijk over...
Begrijp er niks meer van, maar die HDR moet uit, 't is vervelend en nog te traag naar mijn goesting...
Ondertss nieuwe drivers aan't downen
Je kunt trouwens HDR en AA niet tegelijk aanzetten
Comment