Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou bvb graag wat nieuwere mercedessen, bmw's, RenaultSports, Focus RS, ... zien
Dat zou inderdaad wel leuk zijn al vermoed ik dat ze dat niet zullen doen aangezien er dan weinig de nieuwere versie van GT zullen kopen als die er komt...
Dat zou inderdaad wel leuk zijn al vermoed ik dat ze dat niet zullen doen aangezien er dan weinig de nieuwere versie van GT zullen kopen als die er komt...
Wat is jouw psn btw?
Als ze 4-5jaar nodig hebben voor dit, zal de volgende ook wel nog even op zich laten wachten. Waarschijnlijk dan zelfs op de volgende console. Dus ik snap ook echt niet dat ze er nog niet wat geld uithalen. Hoe moeilijk kan dat nu zijn om twintig wagens te modelleren & rijeigenschappen toe te kennen.
Ondertussen dus gevonden. Ze zijn wel clean inderdaad, alleen verstaan sommigen het concept wel niet van 4 seater road cars :p
Ook wel vrij stom dat ze echt gans de tijd op high speed ring rijden. Ware leuker geweest mocht het verschillende circuits zijn
normaal is het iedere avond dezelfde server van krs999....... , is plezant omdat de meeste zich houden aan de regels en high speed ring blijft leuk vind ik.
ik dacht dat het ook de bedoeling was om extracarpacks te kunnen kopen, de focus rs mis ik wel, nu zijn er duizenden versies van de skyline en 350z, beetje spijtig, ze zouden er veel geld mee kunnen vangen.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Daarom ook dat ze het 27x hebben moeten uitstellen natuurlijk. Maar 6 maanden voor 1 wagen met 1 designer erop werkend. Maar het is niet dat ze nu nog iets doen eigenlijk he. Die events nu zijn misschien een halve dag werk: paar circuits kiezen, PP vastleggen & wat auto's in de events & online showroom steken.
Ik snap gewoon niet dat je zoveel moeite doet om een game te creëren en dan er niets meer mee doet. Niet dat ik fan ben van het uitmelken van DLC (zoals bijvoorbeeld bij EA) maar een beetje opvolging mag toch wel vind ik.
Comment