Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Komt er nooit een car pack met premium wagens?

Ik zou bvb graag wat nieuwere mercedessen, bmw's, RenaultSports, Focus RS, ... zien

Comment

• Ondertussen dus gevonden. Ze zijn wel clean inderdaad, alleen verstaan sommigen het concept wel niet van 4 seater road cars :p

Ook wel vrij stom dat ze echt gans de tijd op high speed ring rijden. Ware leuker geweest mocht het verschillende circuits zijn
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Komt er nooit een car pack met premium wagens?

Ik zou bvb graag wat nieuwere mercedessen, bmw's, RenaultSports, Focus RS, ... zien
        Dat zou inderdaad wel leuk zijn al vermoed ik dat ze dat niet zullen doen aangezien er dan weinig de nieuwere versie van GT zullen kopen als die er komt...

Wat is jouw psn btw?
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
          Dat zou inderdaad wel leuk zijn al vermoed ik dat ze dat niet zullen doen aangezien er dan weinig de nieuwere versie van GT zullen kopen als die er komt...

Wat is jouw psn btw?
          Als ze 4-5jaar nodig hebben voor dit, zal de volgende ook wel nog even op zich laten wachten. Waarschijnlijk dan zelfs op de volgende console. Dus ik snap ook echt niet dat ze er nog niet wat geld uithalen. Hoe moeilijk kan dat nu zijn om twintig wagens te modelleren & rijeigenschappen toe te kennen.

Comment

Ondertussen dus gevonden. Ze zijn wel clean inderdaad, alleen verstaan sommigen het concept wel niet van 4 seater road cars :p

Ook wel vrij stom dat ze echt gans de tijd op high speed ring rijden. Ware leuker geweest mocht het verschillende circuits zijn
            normaal is het iedere avond dezelfde server van krs999....... , is plezant omdat de meeste zich houden aan de regels en high speed ring blijft leuk vind ik.

ik dacht dat het ook de bedoeling was om extracarpacks te kunnen kopen, de focus rs mis ik wel, nu zijn er duizenden versies van de skyline en 350z, beetje spijtig, ze zouden er veel geld mee kunnen vangen.
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grizzly Bekijk Berichten
              AHoe moeilijk kan dat nu zijn om twintig wagens te modelleren & rijeigenschappen toe te kennen.
              Moeilijker dan gij denkt wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                Daarom ook dat ze het 27x hebben moeten uitstellen natuurlijk. Maar 6 maanden voor 1 wagen met 1 designer erop werkend. Maar het is niet dat ze nu nog iets doen eigenlijk he. Die events nu zijn misschien een halve dag werk: paar circuits kiezen, PP vastleggen & wat auto's in de events & online showroom steken.

Ik snap gewoon niet dat je zoveel moeite doet om een game te creëren en dan er niets meer mee doet. Niet dat ik fan ben van het uitmelken van DLC (zoals bijvoorbeeld bij EA) maar een beetje opvolging mag toch wel vind ik.

Comment

Wat is jouw psn btw?
                  Matie1986 ofzoiets

Comment

• Ik ben nu aan het racen als ieamand zin heeft.

Comment

• Real Circuit Tours

Tracks:

Monza: 1st 590,100 cr
                      Fuji F: 1st 564,000 cr
                      Laguna Seca 1st 538,000 cr
                      Suzuka 1st 590,400 cr
                      Nurburgring 24H 1st 678,900! 1 lap

750 PP limit

XP Winnings

Monza Circuit: 60000
                      Fuji Speedway F: 59100
                      Laguna SECA Raceway: 57600
                      Suzuka Circuit: 62400
                      Nurburgring 24H: 66600

Comment

• Hoe krijg ik foto's van gt5 naar mijn laptop overgezet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                          Hoe krijg ik foto's van gt5 naar mijn laptop overgezet?
                          je neemt een foto en je slaagt ze op de ps3 op en je zet ze op een usb
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            je neemt een foto en je slaagt ze op de ps3 op en je zet ze op een usb
                            Das simpel, ik had verwacht dat het via een site ofzo moest.
                            Bedankt

Comment

• Hoe zit het eigelijk met de 24-uurs racen, duren die echt 24u of is de tijd versneld?

Comment

Hoe zit het eigelijk met de 24-uurs racen, duren die echt 24u of is de tijd versneld?
                                't Zijn 'echte' 24 uren

Comment

Hoe zit het eigelijk met de 24-uurs racen, duren die echt 24u of is de tijd versneld?

Den " tijd " gaat al snel genoeg,dus laten we deze niet versnellen.

Comment

• The online service of Gran Turismo 5 will undergo maintenance during the following hours:

(1)
                                    Start:08/23/2011 10:00 EST
                                    Finish:08/23/2011 16:00 EST

(2)
                                    Start:08/29/2011 22:00 EST
                                    Finish:08/29/2011 23:00 EST

(3)
                                    Start:09/06/2011 10:00 EST
                                    Finish:09/06/2011 18:00 EST

(4)
                                    Start:09/13/2011 10:00 EST
                                    Finish:09/13/2011 18:00 EST

During the maintenance, you will not be able to connect to any of the online services.

*Please note that the exact time of the maintenance may slightly vary.

Upcoming Nascar seasonal events, chance to win Jeff Gordon Suit/Helmet

Comment

• Ongeloofelijk hoeveel onderstuur de Murci heeft!

Comment

Ongeloofelijk hoeveel onderstuur de Murci heeft!
                                        Gwn met uw lsd en torque spelen en dan komt da goe

Comment

• tikje op de rem en gas!!!
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X