Collega van mij heeft voor zijne kleine ne PS3 gekocht, maar toen ik langsging voor het helpen registreren en zo, geraakten we niet op de registratiesite van PSN. Nu nog altijd niet, da manneke probeert natuurlijk elken dag. 'k Heb al eens wa gegoogled, maar 'k vind er precies ni veel over. Iemand een idee waarom, en vooral, hoe lang nog?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Registratie online
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenCollega van mij heeft voor zijne kleine ne PS3 gekocht, maar toen ik langsging voor het helpen registreren en zo, geraakten we niet op de registratiesite van PSN. Nu nog altijd niet, da manneke probeert natuurlijk elken dag. 'k Heb al eens wa gegoogled, maar 'k vind er precies ni veel over. Iemand een idee waarom, en vooral, hoe lang nog?
1/ Er was mss onderhoud op dat moment.( maar bon als dat manneke al verschillende dagen geprobeerd heeft zal het dat nie zen )
2/ welk account heb je 1 proberen aan te maken ( hoofd of sub ) heeft te maken met toegangen tot.... en anders wat liegen over de birthday van de kereltje.
-
Had da manneke gisteren al geprobeerd, kinderen zijn toch inventief als 't op gamen aankomt ja Maar ze gaan vanavond nog eens alles proberen, want 't was al zo lang geleden bij mij da't terug allemaal nieuw leek, dus of ik nu help of ni... Ze gingen mij bellen als't ni goe kwam, en 'k heb ze nog ni gehoord zodus
Comment
Comment