Ik heb een Logitech Formula Force EX vry goed mr jmmr dat er maar 2 pedalen zyn! En de force feedback is lawaaierig!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Logitech G25 Racing Wheel
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenTyp jij met een gsm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenSorry macht der gewoonte ik zal wel normaal Nederlands tippen.
Prima.
Comment
-
G27
Logitech heeft een verbeterde versie van zijn G25-stuurwiel uitgebracht. Het belangrijkste verbeterpunt bij het nieuwe G27-stuurwiel is de soepelere en stillere overbrenging van de forcefeedback-effecten.
Net als zijn voorganger is het G27 Racing Wheel uitgerust met twee motoren voor het produceren van de forcefeedback-effecten, maar Logitech heeft de G27 voorzien van een overbrenging met schroefwielen, oftewel tandwielen met een spiraalvertanding. Doordat bij deze zogeheten helical-overbrenging de krachten geleidelijker op de tanden komen te staan, wordt de kracht soepeler en stiller overgebracht dan bij gebruik van een rechte vertanding. Stalen kogellagers moeten de assen van de tandwielen stevig op hun plek houden. Ondanks de stillere overbrenging is het koppel van de forcefeedback-effecten volgens Logitech gelijk gebleven.
In vergelijking met zijn voorganger heeft de G27 beduidend meer knoppen op het met leer beklede stuurwiel. Zes knoppen liggen nu binnen duimbereik, terwijl twee 'paddles' aan de achterkant van het stuur gebruikt kunnen worden om te schakelen. Logitech heeft een led-toerentalindicator aangebracht om, in games die de feature ondersteunen, het juiste schakelmoment te kunnen bepalen. De sdk voor de led-functionaliteit is al naar verschillende ontwikkelaars gestuurd en zal onder meer te gebruiken zijn in de proefversie van rFactor, die bij aankoop van het stuurwiel wordt meegeleverd.
Naast het stuurwielgedeelte van de G27 heeft Logitech ook de module met het schakelpookje aangepakt. Deze veert krachtiger naar het midden terug en de stick schuift volgens Logitech nu gemakkelijker in de versnellingen. Verder is de module voorzien van acht programmeerbare knoppen en een d-pad. De bij de G25 aanwezige knop waarmee de gebruiker de pook zo in kan stellen dat deze alleen voor- en achteruit kan, ontbreekt bij de G27.
De pedalen van de G27-stuurset zijn door Logitech grotendeels ongemoeid gelaten. Logitech heeft de 'spacer' van het rempedaal en de koppeling 13mm hoger gemaakt, zodat deze pedalen iets hoger staan dan het gaspedaal. Ook kunnen de pedalen iets naar links en rechts worden bijgesteld. Deze twee aanpassingen moeten het makkelijker maken om de heel-and-toe-remtechniek uit te voeren.
Het G27-stuurwiel is compatibel met pc, Playstation 2 en PlayStation 3, en is op de site van Logitech te bestellen voor 349,99 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenLogitech heeft de opvolger van de G25 aangekondigd, de G27.
Veranderingen:
Schroefwielen in het stuur i.p.v. rechte vertandingen waardoor de force-feedback stiller en soepeler werkt.
Meer knoppen op stuurwiel
Led-toerentalindicator op stuurwiel
De versnellingspook veert krachtiger terug naar het midden en gaat gemakkelijker in de versnellingen.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenStond hier al..... maar ik had dat ook al gepost op het topic gt5 proloque op 6 juli 2009. het gebeurt wel vaker dat er repost zijn....
Comment
-
Kdenk dak mijzelf dit kado ga doen voor mijne bday
Ben totaal nog nie bezig met racesims ofzo, af en toe ne "gewone" racer wel, maar spelen met het keyboard ben je zo beu na een uurtje...
Hopelijk staan ze al goedkoper in de MediaMarkt, heb op 9lives gelezen dat ze in de gewone winkels meestal nog altijd even duur staan, ook al is de g27 erHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenKdenk dak mijzelf dit kado ga doen voor mijne bday
Ben totaal nog nie bezig met racesims ofzo, af en toe ne "gewone" racer wel, maar spelen met het keyboard ben je zo beu na een uurtje...
Hopelijk staan ze al goedkoper in de MediaMarkt, heb op 9lives gelezen dat ze in de gewone winkels meestal nog altijd even duur staan, ook al is de g27 er
Ben gisteren nog in Mediamarkt Oostakker geweest en stonden daar nog altijd zo'n 240€.
Ik heb de mijne 2 jaar geleden gekocht in Dreamland omdat ik daar korting had ,heb er 210 voor betaald
Vb bij komplett.be
174 € http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=4772412006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
mja kweet da webshops een pak goedkoper zijn, ma eens ge problemen hebt loopt het al snel op qua kosten.
Mijn hele pc inc. randapparatuur komt van (verschillende) webshops, helaas ondertussen al een keyboard en hd moeten terugsturen onder RMA. Als je die verzendkosten allemaal bij elkaar neemt kom je uiteindelijk ook aan de "gewone winkelprijs".
Aangezien de G25 in een redelijk grote doos zit breng ik deze bij problemen liever naar de winkel, dan ook weer beginnen verzenden en dergelijkeHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichtenpf ik wil da zo hard ook, maja kost zoveel geld eh . . .
Dan koop ik me op die leeftijd liever een G25 en een normale goedkope gsm. 9/10 gebruikt ge toch nie eens de helft van de functies op zo'n dure gsm op die leeftijd...Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenMja, op uw leeftijd is da dan kiezen wa ge wilt eh...ik ken genoeg jonge gastjes die rondlopen met een gsm van 300+ euro of andere dure gadgets...
Dan koop ik me op die leeftijd liever een G25 en een normale goedkope gsm. 9/10 gebruikt ge toch nie eens de helft van de functies op zo'n dure gsm op die leeftijd...
Maar kheb wel nen brommer die geld kost, keb mij onlangs ne laptop gekocht,...
Tis idd kiezen, en tprobleem is dak te veel wil
Maja met mss eventuele sponsoring van mijn ouders komt dit er ooit wel nog
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Wel een heel straffe prijs!Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenWeet iemand ongeveer hoeveel de G25 nu nog kost? Ik heb gehoord rond de €150. Beste winkels zullen Mediamarkt/Saturn zijn zeker .. ?
Comment
Comment