Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het beste bewijs Ray, zou zijn da we eens naar u kome kijke in et echt, alle instellingen zien en dan rijd ge :p klinkt mss stom van mij maar het is zo
Iedereen is welkom Aangezien er hier nu nie bepaald prijzen te winnen vallen en dit puur voor het plezier is zou het enorm stom zijn om vals te spelen.
Enfin, veel succces met de volgende.
Als er nog eens zo'n seizoensevent is waar je niet kan tunen zouden we die eens moeten doen (allez, moeten, het enige wat we ooit moeten is doodgaan ).
Dat was eigenlijk mijn oorspronkelijk idee, maar khad al vlug door dat de seizoensevents enkel met tuning is.
IK heb ook gene flauw idee hoe je nog meer kan bewijzen dat je auto stock is door er foto's van te nemen en je tijd te filmen..
Bij Forza motorsport kan je met je "vrienden" wel zoiets doen dat ze ook kunnen zien wat je instellingen zijn etc... spijtig dat dit op gt6 niet kan
Soit, ben me nu (allez, daarnet voor ik op baan moest voor mijn werk) aan het amuseren me de Clio op Brands Hatch en de MX5 op Cape ring, met diene Tesla is kak .
Enkel nog maar met de M4 op de Nür GP, de Hudson op willow springs en de Mercedes vgt op matterhorn zeker?
de rest is allemaal al met tuning mogelijkheden geweest
Alles is nog eens aangepast, excuses dat het wat langer duurde, maar had nogal weinig tijd
Ivm dat eerlijk zijn, het is al gezegd. We kennen hier elkaar wel een beetje, als iemand al gaat vals spelen gewoon om 1e te kunnen zijn, waar zijn we dan mee bezig
Om NürburgRay nu als voorbeeld te pakken, hij is gewoon goed, en dat zal gewoon zijn door zijn ervaring.
Ik had nog niet naar de tijden gekeken op het forum en toen ik mijn tijd erop zetten verschoot ik er zelf van :p. Ik heb nu wel wat agressiever gereden en dat lijkt te helpen
Al zullen oa nurburgray en trx78 de lat weer een stuk hoger leggen
Ik ga ook eens met een controller proberen, zit me zot te draaien met dat stuur...
Voorlopig op 1:11,7xx , in de loop van de week nog eens een poging doen.
Comment