Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila mijne tijd 1:11,825
    Moet nog half secondje sneller kunnen

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu_vw Bekijk Berichten
      Het beste bewijs Ray, zou zijn da we eens naar u kome kijke in et echt, alle instellingen zien en dan rijd ge :p klinkt mss stom van mij maar het is zo

Iedereen is welkom Aangezien er hier nu nie bepaald prijzen te winnen vallen en dit puur voor het plezier is zou het enorm stom zijn om vals te spelen.
      Enfin, veel succces met de volgende.
      Last edited by ; 15/03/2014, 20:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
        Als er nog eens zo'n seizoensevent is waar je niet kan tunen zouden we die eens moeten doen (allez, moeten, het enige wat we ooit moeten is doodgaan ).

Dat was eigenlijk mijn oorspronkelijk idee, maar khad al vlug door dat de seizoensevents enkel met tuning is.
        IK heb ook gene flauw idee hoe je nog meer kan bewijzen dat je auto stock is door er foto's van te nemen en je tijd te filmen..
        Bij Forza motorsport kan je met je "vrienden" wel zoiets doen dat ze ook kunnen zien wat je instellingen zijn etc... spijtig dat dit op gt6 niet kan

Comment

• Hebben we der niet al enkele gehad zonder tuning?

Soit, ben me nu (allez, daarnet voor ik op baan moest voor mijn werk) aan het amuseren me de Clio op Brands Hatch en de MX5 op Cape ring, met diene Tesla is kak .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
            Hebben we der niet al enkele gehad zonder tuning?

.
            Enkel nog maar met de M4 op de Nür GP, de Hudson op willow springs en de Mercedes vgt op matterhorn zeker?
            de rest is allemaal al met tuning mogelijkheden geweest

Comment

• Alles is nog eens aangepast, excuses dat het wat langer duurde, maar had nogal weinig tijd

Ivm dat eerlijk zijn, het is al gezegd. We kennen hier elkaar wel een beetje, als iemand al gaat vals spelen gewoon om 1e te kunnen zijn, waar zijn we dan mee bezig
              Om NürburgRay nu als voorbeeld te pakken, hij is gewoon goed, en dat zal gewoon zijn door zijn ervaring.

Comment

• Mocht de olie van de auto vervangen worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  Mocht de olie van de auto vervangen worden?
                  Verandert normaal de standaard PP niet, dus 'k zou niet weten waarom niet?

Comment

• Ah ok, in GT5 kreeg een auto meer pp let een oliewissel. Ik dacht in GT6 ook.

Comment

Ah ok, in GT5 kreeg een auto meer pp let een oliewissel. Ik dacht in GT6 ook.
                      Ja, maar dat was toch enkel als ge zo'n 2ehandse kocht? Bij nieuwe moet ge dat nooit doen, en ge kunt toch enkel nieuwe kopen in GT6?

Comment

• Nee was bij nieuwe auto's ook. Was het eerste wat ik deed bij een nieuwe auto, olie wisselen.

Comment

Nee was bij nieuwe auto's ook. Was het eerste wat ik deed bij een nieuwe auto, olie wisselen.
                          Serieus? Was me zelfs nooit opgevallen
                          Als je het nu doet merk ik alleszins dat er geen PP verschil is.

Comment

• Mijn tijd is 1:12:147.

Comment

• Ga kijken of ik met controller sneller ben. Moet veel teveel draaien met DFGT en kom maar aan 1:13,xxx

En jawel, 1:12,771.
                              Last edited by Bwlian; 16/03/2014, 19:03.
                              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• 1:11.409 :-)

Comment

• Snelste tijd: 1:11,396.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
                                    Snelste tijd: 1:11,396.

Comment

• Gran Turismo 6 Time Trial

Ik had nog niet naar de tijden gekeken op het forum en toen ik mijn tijd erop zetten verschoot ik er zelf van :p. Ik heb nu wel wat agressiever gereden en dat lijkt te helpen

Al zullen oa nurburgray en trx78 de lat weer een stuk hoger leggen
                                      Last edited by fre23; 17/03/2014, 14:13.

Comment

• Ik ga ook eens met een controller proberen, zit me zot te draaien met dat stuur...
                                        Voorlopig op 1:11,7xx , in de loop van de week nog eens een poging doen.

Comment

• Net ook eens begonnen, momenteel 1.11.786

Sent from my GT-I8730 using Tapatalk
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X