Met het op de markt komen van de Playstation 3 console,en binnenkort het bijhorende GT game dacht ik om op passende wijze nog een laatste virtuele race uit te vechten.
Nadat ik er het ganse jaar nog niet mee gespeeld,deze week weer eens begonnen.Ik moet zeggen,ik moet er weer in komen hoor.
Ik had gedacht aan 8 tot 10 wedstrijden.Ik ben nog wat combinaties aan het uitwerken.
Elke wedstrijd zouden als volgt gaan.
- Aankondiging van welk circuit en welke auto moet gebruikt worden.
- Vanaf die dag en dat uur heb je precies 7 dagen tijd om een besttijd te rijden.
- In de loop van die week moet jou eigen tijd gepost worden,met foto´s van tijdens de wedstrijd(zorgen dat je de snelheidsmeters ziet,zodat het duidelijk is dat je geen NOS gebruikt)en een foto v/d ranking zodat je de tijd,da wagen,het circuit en de datum vermeld ziet staan.
- De gekozen wagens mogen dus op alle mogelijke manieren getuned worden.Enkel NOS word NIET TOEGESTAAN.
- De week erna word de volgende race aangekondigd.
- Door alle tijden van alle wedstrijden samen te tellen,komen we tot een ALL-ROUND winnaar.
Ik zou de keuze v/d wagens wat proberen te linken,aan auto´s waarvan we allemaal liefhebbers zijn,en die een bepaalde populariteit op het forum hebben.
Eerst wil ik weten of er liefhebbers zijn om mee te doen.Zo ja,zet je dan op de lijst.
Wil deelnemen aan GT4 wedstrijd
- ICEFARMER
Comment