Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Legaal driften !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Legaal driften !

Waar kan ik het doen... Ik ben reeds op een driftdag geweest bij Skylimit Events in Brustem. Het oude militair domein daar. Het was super! Maar de tarmac daar is heel ruw. Ze spuiten het wel vol met beer... Maar dan nog... Ik zou liever een wat zachtere macadam hebben. Is ook totaal anders om op te driften.

Waar?!

En ook... Waar kan ik snacht legaal gaan driften? Weet je ergens een hoop vlakke macadam liggen van een privepersoon die het toestaat ?! Let me know!!!

*abonneert zich
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Hmm... Het gaat precies moeilijk worden om legaal te driften...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
        *abonneert zich
        ²²²²²

Comment

Hoe zit dat met doel. Leeft daar nog een kat? En ligt daar dan niet veel achtergelaten asfalt?
          Last edited by ///NFSThunder; 19/06/2009, 17:54.
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            Waar kan ik het doen... Ik ben reeds op een driftdag geweest bij Skylimit Events in Brustem. Het oude militair domein daar. Het was super! Maar de tarmac daar is heel ruw. Ze spuiten het wel vol met beer... Maar dan nog... Ik zou liever een wat zachtere macadam hebben. Is ook totaal anders om op te driften.

Waar?!

En ook... Waar kan ik snacht legaal gaan driften? Weet je ergens een hoop vlakke macadam liggen van een privepersoon die het toestaat ?! Let me know!!!
            ja, in Brustem is dat geregeld te doen, dacht dat dat ook op het circuit van Zolder kon??
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
              Hoe zit dat met doel. Leeft daar nog een kat? En ligt daar dan niet veel achtergelaten asfalt?
              Doel? dat staat daar vol met gebouwen..
              Ik heb van horen zeggen dat Kallo, als je daar echt het beest wil uithange, NIET IDEAAL IS . . . . .
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                Ze spuiten het wel vol met beer...
                Bedoel je daar mest/stront mee? Hier heet dat toch zo althans.
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Ja.

5tekens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                    Dat moet stinken!
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik hebb overlaatst nog bezig geweest met een maat om een terrein op te kopen en mooi glad asfalt legggen en met water besprenkelen. Iedereen mag komen driften zoveel hij wil . Uiteraard tegen een kleine vergoeding. Niet veel , maar genoeg om mooi uit de kosten te geraken.
                      Zou dat aanslaan? Wie vult het gat in de markt op ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                        Ik hebb overlaatst nog bezig geweest met een maat om een terrein op te kopen en mooi glad asfalt legggen en met water besprenkelen. Iedereen mag komen driften zoveel hij wil . Uiteraard tegen een kleine vergoeding. Niet veel , maar genoeg om mooi uit de kosten te geraken.
                        Dat terrein moet groot genoeg zijn he, anders slaat dat wel aan denk ik...
                        Moest het ook centraal gelegen zijn

Comment

heb ik ook al aan gedacht, moest dat haalbaar zijn. gewoon wat tarmac op een afgelegen plaats, afsluiten met een poort en gaan met die banaan. kies wel best iets in oost-vlaanderen, dat is doenbaar vanuit roeselare en voor de meeste mensen wel OK.
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                            heb ik ook al aan gedacht, moest dat haalbaar zijn. gewoon wat tarmac op een afgelegen plaats, afsluiten met een poort en gaan met die banaan. kies wel best iets in oost-vlaanderen, dat is doenbaar vanuit roeselare en voor de meeste mensen wel OK.
                            En de mensen van Antwerpen?!
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ge krijgt da nooit vergunt.

België remember.... En indien wel, dan gade nog es allerlei milieu belastingen en verplichte (veiligheids) uitrustingen moeten plaatsen, waardoor dadde pas op heeeeeeel lange termijn uit de kosten geraakt, als je er al uitgeraakt zonder sponsering...
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                Ge krijgt da nooit vergunt.

België remember.... En indien wel, dan gade nog es allerlei milieu belastingen en verplichte (veiligheids) uitrustingen moeten plaatsen, waardoor dadde pas op heeeeeeel lange termijn uit de kosten geraakt, als je er al uitgeraakt zonder sponsering...
                                idd, je gaat het nooit in orde krijgen qua milieuzaken denk ik.

Comment

Int zwart hé mannen, en alles op eigen risico van de drifter

Comment

wat kost de juiste ondergrond per vierkante meter?
                                    idem voor de grond die je koopt, best ergens afgelegen waar het goedkoop is. bouwgrond zal wel duur zijn. je kunt ook wel iets foefelen met landbouwgrond of industrieterrein
                                    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Een verlaten zandgroeve opkopen. Moet je niet nat spuiten, ligt afgelegen, weinig sleet aan de banden, reeds uitdagende parkoers te vinden...

Hier kan je toch al een mooi parkoerke uitzetten:

Comment

da gaat goe komen, mee nen door de weekse BMW voor opt straat gaan driften in een zandgroeve!

Kpeis dadde vlug motorsoep gaan hebben!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                        X