Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rond 16:30 stonden ze beneden de brug van Ingelmunster te flitsen, richting markt van Ingelmunster. Had geprobeerd om hem te melden via wikango. Maar die zei dat ik moest bewegen (was met de fiets).
Vandaag heeft de Coyote niet geholpen... De gps-snelheid lag rond de 150 km/h op de autostrade. Eerste keer direct goed zeker? Eens zien wat ik zal ontvangen binnen enkele dagen...
150 gemeten, 141 gecorrigeerd ==> 105 euro
Valt nog mee, om toch rond de 160 op de teller te rijden
Opletten op de E403 met die wegenwerken ... Vanmorgen stond die smerige kast er in de richting van Brugge; een Avensis stond subtiel tussen wat werfverkeer geparkeerd.
Dank u Coyote
Vandaag opnieuw ... in beide richtingen; ik reed richting Kortrijk en 't was gewoon NIET te zien. Auto stond in de andere richting en de kast stond tussen bergjes aarde weggemoffeld.
Nooit zo blij geweest dat ik een Coyote had
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Vandaag opnieuw ... in beide richtingen; ik reed richting Kortrijk en 't was gewoon NIET te zien. Auto stond in de andere richting en de kast stond tussen bergjes aarde weggemoffeld.
Nooit zo blij geweest dat ik een Coyote had
Oei oei, ben daar vrijdagavond nog gepasseerd aan 120
Fuck, da's hier écht een thread om uw slecht van te voelen
Opletten op de E403 met die wegenwerken ... Vanmorgen stond die smerige kast er in de richting van Brugge; een Avensis stond subtiel tussen wat werfverkeer geparkeerd.
Dank u Coyote
Oh nee, hoe laat? Ben daar rond 18u15 opgereden aan Aardooie en was zo blij dat de cabrio terug goed reed na vervangen LMM. Ik wil niet weten hoe snel ik reed
't Is echt gek! Ik doe dus zwaar m'n ogen open en rij toch regelmatig Brugge-Kortrijk en nog NOOIT een flitser zien staan en als ik dan die posts lees van Alexander dan staan die daar precies iedere dag te flitsen =\
Daarnet op een matrixbord boven de E17 in Destelbergen (ivm werken aan E17 tussen Gent en Kruishoutem):
3 april : 1917 PV's
Sommigen zullen het nooit leren...
Ik passeer daar ook 2x per week en iedere dag staan daar getallen op die je niet voor mogelijk houdt... Zoals je zegt: hoe dom kan je zijn als ze duidelijk vermelden dat ze extra gaan controleren? Ik ga nog gaan begrijpen dat de politie zich uitgelachen voelt...
Inderdaad, mijn vader vertelde het me vanavond nog. Ze waren met een busje gaan zien naar de koers en zijn gestopt thv tankstation in nazareth.
Ziet hij opeens een man met blauwe trui met politie opschrift uit een ford transit kruipen en wandelen naar de bewuste container. Aangezien ik nu lees 1917 pv's; blijkbaar een nieuw filmke gaan insteken zeker?
Comment