Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De praktijk van het rijexamen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    In principe stop je zo goed als altijd in tweede (mooi terugschakelen dus). Op die manier kan je nog steeds rustig terug optrekken als het toch nog groen wordt.
    Eens je stilstaat zet je de wagen best in neutraal en dit om twee redenen:
    1. Stel dat je achterligger op je inrijdt is neutraal beter omdat je dan vooruit kan bollen en whiplash vermijdt;
    2. Pas als het groen wordt zet je het voertuig in eerste, in die kleine tijdsspanne die je verliest zijn de roodrijders van het kruispunt en loop je minder risico daarmee geconfronteerd te worden, dit geldt vooral voor motorrijders.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Het examen gaan doen met een wagen van de rijschool, ik heb dat toen gedaan. een uurtje voor het examen begon zijn wij toen al de examenronde gaan rijden zodat ik al wist waar zone 30 enz was. Mijn examinatrice was uiteindelijk een goede vriendin van mijn rijschoolinstructrice dus die hebben meer liggen zeveren tegen elkaar dan mij te beoordelen .

      Ze zei toen ook dat ik de eerste van de dag was die er door was. ( ik moest pas om 15.30u beginnen). Dit kwam volgens haar omdat ik dat met de rijschool heb gedaan.
      Bijna hetzelfde verhaal. Mijn instructeur van de rijschool heeft liggen vertellen aan de examinatrice dat hij een sneeuwpaashaas had gemaakt de dag voordien.
      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

      1976 Volkswagen Kever 1200L
      1990 Volvo 344
      1991 Mercedes W124 230CE
      2016 Skoda Octavia van 't werk

      Verkocht
      1980 Volkswagen Derby CLS
      1990 Mercedes W124 230CE
      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

      Comment

      Working...
      X