Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gent-Londerzeel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gent-Londerzeel

Binnen een maand begin ik te werken in Londerzeel, en mijn vraag is o fdat iemand reeds ervaring heeft met het traject gent-londerzeel? Zoja, welke route nemen jullie dan, en hoelang doe je hier zo over?

3 routes:
    E17 via Dendermonde
    E17 via Bornem
    E40 via Brussel

Bedankt voor de tips!

(indien dit topic hier vekeerd zou staan, sorry daarvoor)

Geen ervaring met bovenstaande trajecten.. maar ik denk toch dat je best de E40/Brusselse ring moet mijden..
    E17 via Dendermonde lijkt mij ook af te raden, dat is behoorlijk lang via 'den binnen'
    E17 via Bornem lijkt mij nog de beste optie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk Berichten
      Binnen een maand begin ik te werken in Londerzeel, en mijn vraag is o fdat iemand reeds ervaring heeft met het traject gent-londerzeel? Zoja, welke route nemen jullie dan, en hoelang doe je hier zo over?

3 routes:
      E17 via Dendermonde
      E17 via Bornem
      E40 via Brussel

Bedankt voor de tips!

(indien dit topic hier vekeerd zou staan, sorry daarvoor)
      Tgoh, vroeger was het zeker via Dendermonde, intussen zijn er in Temse wat problemen aangepakt dus ik weet niet hoe dat nu gaat via Bornem.

In ieder geval niet via Brussel
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Hangt er een beetje vanaf waar je zelf ergens zit in het Gentse. Zou opteren voor Sint Niklaas > Bornem N16 (tot aan de oprit in Willebroek is het 16 km tegen meestal 90km en verschillende verkeerslichten) > daar de A12 op en dan in Londerzeel eraf. Ligt dicht tegen die A12. Is misschien in km's iets langer maar zal meestal vlugger zijn. Persoonlijk vind ik de baan naar Dendermonde een hopeloos traject maar misschien is dit voor jou niet zo. Anders kan je elke dag eens een andere route proberen en uitzoeken welke er voor jou het meest gunstige is Succes! .
        Last edited by Metaxa; 06/02/2012, 17:52.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Hangt er een beetje vanaf waar je zelf ergens zit in het Gents. Zou opteren voor Sint Niklaas > Bornem N16 (tot aan de oprit in Willebroek is het 16 km tegen meestal 90km en verschillende verkeerslichten) > daar de A12 op en dan in Londerzeel eraf. Ligt dicht tegen die A12. Is misschien in km's iets langer maar zal meestal vlugger zijn. Anders kan je elke eens een andere route proberen en uitzoeken welke er voor jou het meest gunstige is Succes! .
          Hangt er vanaf waar in Londerzeel hij moet zijn ook natuurlijk Het industrieterrein is bijvoorbeeld vanaf Breendonk vlot bereikbaar ook.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
          X