Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tot 7 controles op 60km snelweg
Collapse
X
-
Welk recht hebben wij er tot klagen over? Iedereen weet wat de snelheidslimiet is, als ge er boven gaat is het op eigen risico, het is niet dat ge een pistool tegen u hoofd krijgt om sneller te rijden. Ik rij ook soms te hard, maar ik ga niet klagen als ik een boete krijg of geflitst wordt. Risico's van het 'vak'.
Leuk is anders maarja, 'binnenkort' is het misschien zelf over heel de snelweg trajectcontrole wie weet?2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Ohja, daar maak ik mij niet druk over. Gewestwegen genoeg waar ze niet staan te flitsen.
En hoe lang gaan ze dat volhouden.
PS als je over zo'n lange afstand geflitst wordt, kun je dan niet aanhalen dat je maar 1 overtreding gedaan hebt.
Je bent zogezegd maar 1 keer over de snelheidsgrens gegaan en hebt dan altijd die snelheid aangehouden. Voor 1 overtreding kun je toch niet meermaals gestraft worden. Of gaat dat hier niet opgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenWelk recht hebben wij er tot klagen over? Iedereen weet wat de snelheidslimiet is, als ge er boven gaat is het op eigen risico, het is niet dat ge een pistool tegen u hoofd krijgt om sneller te rijden. Ik rij ook soms te hard, maar ik ga niet klagen als ik een boete krijg of geflitst wordt. Risico's van het 'vak'.
Leuk is anders maarja, 'binnenkort' is het misschien zelf over heel de snelweg trajectcontrole wie weet?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenPS als je over zo'n lange afstand geflitst wordt, kun je dan niet aanhalen dat je maar 1 overtreding gedaan hebt.
Je bent zogezegd maar 1 keer over de snelheidsgrens gegaan en hebt dan altijd die snelheid aangehouden. Voor 1 overtreding kun je toch niet meermaals gestraft worden. Of gaat dat hier niet opgaan.
Ik kreeg wel 2 boetes op 1 overschrijvingsformulier voor dezelfde dag in hetzelfde arrondissement, dat lukt hen wel om ze in deze richting samen te voegen ;-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZeer slim om vooral daar te gaan flitsen waar het minste ongevallen gebeuren nl. de autosnelweg.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Lange leve cruisecontrol op 120 -> krant lezen, sms'je versturen, ontbijt opeten....
Dat ze eens eerlijk beginnen zijn en de cijfers op tafel gooien. De meeste dodelijke ongevallen zijn lokaal en als het er al zijn op de autostrade heeft het in 85% van de gevallen met een vrachtwagen (En nee, ze zijn niet allemaal gelijk) te maken. Maar hey, snelheidscontroles zijn simpeler dan controles op al die andere dingen
Heb er niks op tegen dat er controles zijn, maar dan moet het gegrond zijn. 7 op 100km is gewoon surrealistich. Dat ze van die 7 controles 2 maken, eentje op snelheid en eentje voor vrachtwagens (Gewicht, Rij en rusttijden).
Just my 2 cents
Comment
Comment