Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roeselare station plaatselijk verkeer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• roeselare station plaatselijk verkeer

Hallo,
    Vorige week wou ik van de zuidstraat (zuidpand) naar de Zimbashop Sint amandstraat (dicht bij de stationsdreef)
    In plaats van door het centrum te rijden, (wat door de meeste steden gevraagd wordt) reed ik terug naar de Koning Albert1 laan (kleine ring) richting station.
    Er zijn de laatste tijd heel wat werken thv het station Roeselare gebeurd en de verkeerswijziging was nieuw voor mij.
    dus ik had ogen tekort...
    thv het rondpunt koning albert 1laan volgde ik de jules lagaestraat , waar een pijl stond richting station,
    ik was tenslotte plaatselijk verkeer want ik moest aan het station roeselare zijn.
    Een auto reed voor: op een bepaald ogenblik splitste de weg zich in
    1 richting station ondergrondse parking
    2 plaatselijk verkeer enkel voor bussen

geen mogelijkheid meer om te dterugkeer te maken........
    gezien ik niet in de ondergrondse parking wilde arriveren, volgde ik de auto voor me (die ook aan het twijfelen was), de weg richting bussen
    enkele tientallen meters draaide de weg naar rechts, en achter deze hoek stond een politieagent. de nummerplaten aan het noteren.

ik hoorde de agent tegen de auto voor me zeggen: ik sta hier elke dag.

ik stapte uit en zei hem dat het niet duidelijk was als je de eerste keer hier passeert (vroeger kon je zowel voor als achter het stationsgebouw het station bereiken: nu blijkbaar niet mee)

Hij zei : je moest al lang 'het plaatselijk verkeer' gezien hebben.....
    hoe ik er dan moet geraken heeft hij me niet verteld,
    wel dat ik een boete is van 55 E aan mijn been had

Mijn vraag:
    kan in zo'n situatie niet eerst een waarschuwing geschreven worden? ik behoor absoluut niet tot het sluipverkeer!

graag jullie reactie
Working...
X