Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nr-plaat-scan voor/na de brug

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nr-plaat-scan voor/na de brug

Tegenwoordig lijkt het gemakkelijk om wanbetalers van de weg te halen.
    Of is het toch gewoon koehandel.Op een zondag,depanneurs die van ver komen.
    Onverzekerden tot daar aan toe.Elke student heeft dikwijls zoveel euro's niet of er is een geschil met ex-lief die niet wil betalen.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Sterk topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      Sterk topic.
      Wat was de vraag ook alweer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
        Wat was de vraag ook alweer?
        Je stelde ze net volgens mij.

Comment

Comment

Hou je maar dom(en betaal niet).---Zij staan voor de brug,ze doen wat nr-plaatherkenning.
            ----Erover en achter de brug wordt je nr-plaat nog eens gescand tegen vergissingen
            ----In die tussentijd heeft men alles van je gecheckt en laat men je evtl stoppen
            ----So easy
            Dus heb je een kwaad ex lief,die kan met je auto wat pv's verzamelen.Twisten helpt niks.
            Last edited by wielscheel; 22/06/2014, 12:34.
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Voor lopende PV's zul je niet staande gehouden worden. Enkel uitspraken van de rechtbank die tot op heden onbetaald bleven, of het niet betalen van uw jaarlijkse wegenbelasting zullen aanleiding geven tot staande houding en eventueel bewarend beslag van uw voertuig indien deze niet onmiddellijk betaald worden.

Wat en hoe een kwaad lief dus zou kunnen maken dat U onwetend staande gehouden wordt is mij een raadsel of er zou een nieuwe richtlijn/wet moeten zijn die ook "onbehandelde" PV's een reden tot staande houding/onmiddellijke inning maakt, maar gelieve ons dan daarvan op de hoogte te willen brengen.
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

ze moeten doen wat ze al jaren van plan zijn: boete niet betalen? Goed: het bedrag komt bij uw belastingsbrief met een dikke interest erbij. Het geld dat de staat elk jaar misloopt is te aanzienlijk om het ongestraft te laten zoals nu wel het geval is. En men kan makkelijk een grenswaarde inbouwen: als men een te hoog bedrag openstaande boetes dat men de bestuurder wel staande mag houden en de keuze geeft tot onmiddellijke betaling ofwel auto in beslag laten nemen.
                www.peugeotforum.be

Comment

Wie rijdt er nu rond met de auto van zijn ex? Goe zot ja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    ze moeten doen wat ze al jaren van plan zijn: boete niet betalen? Goed: het bedrag komt bij uw belastingsbrief met een dikke interest erbij. Het geld dat de staat elk jaar misloopt is te aanzienlijk om het ongestraft te laten zoals nu wel het geval is. En men kan makkelijk een grenswaarde inbouwen: als men een te hoog bedrag openstaande boetes dat men de bestuurder wel staande mag houden en de keuze geeft tot onmiddellijke betaling ofwel auto in beslag laten nemen.
                    en de helft van die boetes zijn pure diefstal die jij natuurlijk goedkeurd. je mag al eens mijn belastingen betalen en dan nog de flitsboete van in een zone waar geen mens of huis staat en je denkt rustig te kunnen uitbollen van 70 naar 50...
                    lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      en de helft van die boetes zijn pure diefstal die jij natuurlijk goedkeurd. je mag al eens mijn belastingen betalen en dan nog de flitsboete van in een zone waar geen mens of huis staat en je denkt rustig te kunnen uitbollen van 70 naar 50...
                      Als er geen mens of huis staat, dan kan je niet naast de flitspaal of flitswagen kijken

Comment

ik ben niet de inrichtende macht, dus heb ik geen zeggingsschap over het al dan niet terecht zijn van bepaalde snelheidslimieten. En of het zinvol is om op die plaatsen te flitsen spreek ik me ook niet over uit. Maar ik vind het niet normaal dat in belgië 2/3 van de verkeersboetes blijkbaar zonder gevolg blijft. De 1/3 die het wel betalen zijn dan blijkbaar idioten die met hun kloten laten rammelen.
                        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
                          Als er geen mens of huis staat, dan kan je niet naast de flitspaal of flitswagen kijken
                          stond achter een bosje en eerlijk gezegd, in een overgang 70-50 in onbewoond gebied op een vrijdag avond verwacht ik niet dat ze zo dichtbij het bord 50 gaan staan.
                          geldboetes zijn zo al een slecht systeem want 1 die aant OCMW staat laat het OCMW gewoon betalen... met ons belastingsgeld dus
                          lets have some more member berries

Comment

Zalig topic
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Staan die scanners nooit op de brug?

Comment

geldboetes zijn zo al een slecht systeem want 1 die aant OCMW staat laat het OCMW gewoon betalen... met ons belastingsgeld dus
                                Zorg er gewoon voor dat je dan ook een uitkering van 't OCMW krijgt hé. Probleem opgelost!

Comment

Ja jong! Die op het OCMW hebben het een pak beter dan jou! Een alleenstaande met ruim 900 euro per maand! Lekker knallen elk weekend jongen!

Comment

Je kiest zelf voor de boete. Punt.
                                    Of is het met 60 000 km/j toeval dat ik 19j boetevrij reed? En neen, ik heb wél fun aan m'n ritten. Al ben ik het getal 70 kotsbeu, snelheid is niet noodzakelijk fun.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                      Al ben ik het getal 70 kotsbeu
                                      Wacht tot je 70 jaar oud wordt, dan zal je het pas echt beu worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        Ja jong! Die op het OCMW hebben het een pak beter dan jou! Een alleenstaande met ruim 900 euro per maand! Lekker knallen elk weekend jongen!
                                        Opel_Manta_New_Kids_01.jpg

Comment

Working...
                                        X