Mededeling

Collapse
No announcement yet.

woord tegen woord

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• woord tegen woord

Ik reed op een weg waar ik 90 mocht, het regende en de andere auto's reden daar 70. Ik haalde tegen 100 in en er reed een politieagent een kilometer achter me, hij probeerde me bij te houden en beweerde dat ik 140 reed omdat hij 140 moest rijden om naar me toe te komen. Hij ging een pv opstellen waarin zou staan dat ik 140 reed. Hij was alleen en ik ook, wat kan ik hier tegen doen want vind dit echt schandalig...

Niks, als dit voor de rechtbank komt krijgt de agent die de vaststellingen deed altijd gelijk.

Comment

Maar hij heeft hier geen enkel bewijs van. hoe kan zoiets nu?

Comment

hij is een beëdigd ambtenaar (ik dacht enkel als hij in functie is), buiten zijn diensturen is zijn woord minder sterk dacht ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
          hij is een beëdigd ambtenaar (ik dacht enkel als hij in functie is), buiten zijn diensturen is zijn woord minder sterk dacht ik
          Niks van,buiten de diensturen kan hij ook boetes schrijven,zelfs al is hij in burger..ik vrees dat je zal mogen dokken..

Comment

Zolang er geen meting met een geijkt toestel is gebeurd heeft hij geen poot om op te staan. Wou u wss. gewoon bang maken.
            Heeft hij zijn dienstkaart getoond? Federale, lokale politie?

Sowieso staalhard alles ontkennen

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Dashcam kopen dan staat uw snelheid op beeld en kon je het hem tonen.
              Maar dat gaat u nu niet meer helpen hé.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Danku!! Want ik vroeg hem nog of hij een bewijs had, en hij zei nee dit is mijn meting die ik vaststel, hij heeft geen naam gegeven, geen verklaring gevraagd, hij is gewoon terug in zijn auto gestapt en zei dat hij een pv ging opstellen..

Comment

99% kans dat je daar niets meer van zal horen...
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Een dashcam zou weer handig geweest zijn...
                    Ik vervloek mezelf dat ik er nog geen aangeschaft hebt, want het zou je maar overkomen.
                    Succes met deze.

Comment

Ik ben benieuwd ik hoop het! Allersinds bedankt voor een positief antwoord
                      vond dit al zo raar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Een dashcam zou weer handig geweest zijn...
                        Ik vervloek mezelf dat ik er nog geen aangeschaft hebt, want het zou je maar overkomen.
                        Succes met deze.
                        Wij zijn nu dus ook voor een dashcam aan het kijken voor 29 euro heb je er al eentje maar zal wrs niks zijn.. Het kunnen soms echte rotzakken zijn, de baas over de weg ... en gwn beweren wat ze willen beweren.

Comment

Een fantast die zich interessant wilde maken. Ga je niks meer van horen hoor.

Comment

Nee, diene kan u niks doen. Zolang dit niet vastgesteld werd met een geijkt toestel is er niks gebeurd. Tuurlijk moet hij sneller rijden om jou in te halen. Geen enkele rechter zou hierin meegaan. Als de flikken op de autostrade 120 rijden blijft iedereen erachter. Waarom eigenlijk? Ik ga die gewoon voorbij. Niet te snel of uitdagend om een paar honderd meter verder weer gas te geven. Ze kunnen je toch niks doen als ze niet een tijd op dezelfde afstand kunnen blijven. Heb zo eens van Oostende tot Gent met hun voeten gespeeld. Ze probeerden me te verschalken met de afrit te nemen en weer op te komen achter mij. Op die stukken gaf ik plankgas om dan weer even te vertragen. In Gent zijn ze het afgedropen na eens kwaad gekeken te hebben. Pfff, was geen verkeer op de weg en dan moeten ze nog proberen om die enkele automobilisten het leven zuur te maken. Krijg zo al genoeg boetes binnen, want ze doen wel veel controle met radars blijkbaar. En daar kan je niks tegen inbrengen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Dashcam kopen dan staat uw snelheid op beeld en kon je het hem tonen.
                              Ja, altijd sympathiek om je eigen overtredingen te bewijzen.

Oorspronkelijk geplaatst door jan3620 Bekijk Berichten
                              Ik reed op een weg waar ik 90 mocht (...) Ik haalde tegen 100 in
                              Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Volledig logisch want meer dan de helft van de bestuurders begint ook nog eens te versnellen als ge ze voorbij steekt.

Comment

Moeten ze ook niet altijd met 2 zijn om vaststellingen te kunnen bekrachtigen en verbaliseren?
                                  Nu niet noodzakelijk snelheidsgerelateerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                    Moeten ze ook niet altijd met 2 zijn om vaststellingen te kunnen bekrachtigen en verbaliseren?
                                    Nu niet noodzakelijk snelheidsgerelateerd.
                                    Nee.
                                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

zozo, meneer de agent had dus een geijkte teller en heeft ook met de goeie inkijkhoek op zijn teller afgelezen. daarbij heeft hij ook x aantal meter achter u blijven rijden om de gemiddelde snelheid vast te stellen...

bang makerij 1e klasse. ze voelen zich altijd groot. zelfs al maakt die een pv op, dan heb je nog een antwoordformulier.
                                      ik ben klemgereden door 2 agenten in politie voertuig, die beweerden dat ik zonder gordel en met handrem over een kruispunt was gegaan. heb ook de pv gekregen waarin stond dat de bestuurder niet geidentificeerd was. de vaststelling was ineens ook door iemand anders gedaan. heb op mijn antwoordformulier verklaard die overtreding NIET te hebben gedaan.

2 agenten tegen 1 burger. ik wacht nog altijd op de namen van de betreffende agenten, om klacht tegen in te dienen. heb er niks meer van gehoord.

op vele wegen hangen ook verkeerscameras. daarin kan ook gehaald worden hoe snel jij reed

Comment

Heb je iets moeten ondertekenen ??

Zo niet , dan zie ik (voorlopig) geen probleem .

Zo ja , dan ben je akkoord met de snelheid die op dat papier staat en heb je een "probleem" .

Comment

Working...
                                        X