Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Bedoel dat hij telkens ging aanvallen als er een valpartij was.
    Klopt ja... echt fair koersen doet hij niet.

Anderzijds hoort vallen er nu ook eenmaal bij in Roubaix jammer genoeg, dus als je telkens moet wachten?

Leuk om de jonge Vermeersch dit te zien doen.
    Die zijn batterij leek maar niet op te geraken.

Dit blijft toch dé koers die elk jaar voor leuk spektakel zorgt, nat of niet.

Wout moet dringend wat verlof gaan pakken, denk ik. Het is hem ook gegund.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Bedoel dat hij telkens ging aanvallen als er een valpartij was.
      Ik denk wel dat het soms ook omgekeerd was en dat ze vielen omdat hij het tempo opdreef. Waar anderen zich even inhouden om de situatie te overzien gaat hij inderdaad altijd maar door. Moest hij niet zo uitzonderlijk sterk zijn zou hij het type coureur zijn waar we mee lachten omdat hij als een kip zonder kop rijdt
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Wow Tadej, wat een renner!

Remco was dan toch niet zo goed als hij liet uitschijnen. Op naar volgend seizoen
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De titanenstrijd kan weer beginnen
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Jawadde Wout, wat een klasbak! Niet te kloppen momenteel.

Spijtig dat Mathieu uitgevallen is. Kon ook bijna niet anders na zo'n doodsmak op de OS. Hopelijk houdt hij er niks aan over.

Comment

• Straffe dinges van onze beloften gisteren Dat was nu eens sterk en tactisch fietsen.

Benieuwd wie straks Pidcock gaat kloppen op dit parcours? Hopelijk een Belg dan

Comment

• Tom, zoals verwacht op dit racecircuit Paar Belgen zijn mij toch dik tegengevallen

Comment

• Mijn gedacht, 'gepensioneerde' Wuyts naar VTM. Hopelijk kunnen ze niet teveel koersen uitzenden daar

Ze hadden beter Frank Raes aangeworven voor het voetbal, dat is tenminste een correcte vakman en het zou het niveau van die zender wat omhoog helpen, zeker wat voetbalcommentaar betreft.

Comment

• Oei, bij de eerste grote klassieker is het al van dat

Michel Wuyts (65) blijft ook na zijn pensioen actief in en rond het wielrennen, meer dan ooit zelfs. Wuyts - voor veel Vlamingen dé stem van de koers - begint op 1 februari aan een nieuwe opdracht: hij wordt één van de vaste wielergezichten bij Het Laatste Nieuws, HLN.be, VTM en VTM NIEUWS.

Comment

Working...
                    X