Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2016 Audi A6 allroad 3.0 TDi V6 Quattro S tronic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2016 Audi A6 allroad 3.0 TDi V6 Quattro S tronic

Ne kennis van mij van vroeger verkoopt zijne Audi A6. Dus voor de geïnteresseerden: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...8S-q0TeIPfukOY

Is me allemaal wat veel en te moeilijk om hier alles over te type, maar via de link is alles te vinden wat nodig is.

Jaartal vergeten
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Jaartal vergeten
      Ik zie het net, maar zoals al eens een keer in het zevertopic aangehaald, kan ik om onbekende redenen niets meer aanpassen. Als ik op 'wijzig' druk, verdwijnt gewoon alle tekst en de titel staat er wel, maar kan er niets aan wijzigen. Dus als iemand van de mods er 2016 bij kan zetten?

Thanx.

Comment

NP €100.000 voor een A6? Koop je toch gewoon een RS6 met 5000km op de teller.
        Polo 6n 1.4

Comment

Mooi exemplaar.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Echt wel een dreamcar met de juiste opties, wat mij betreft.
            Vraag is natuurlijk wie er 50K over heeft voor een tweedehands auto?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              Echt wel een dreamcar met de juiste opties, wat mij betreft.
              Vraag is natuurlijk wie er 50K over heeft voor een tweedehands auto?
              Dat is idd de vraag. Hij had hem een paar maanden geleden al eens te koop gezet voor een veel hogere prijs, maar dat leek ook wel veel te hoog. Als ge ziet wat deze dan nieuw gekost heeft, en na 2 jaar voor de helft van de prijs, is dat niet slecht voor de potentiële koper die dit zoekt. Voor degene die verkoopt, is het een slechte investering geweest.

Comment

Ik geloof niet dat die met die motor +100K heeft gekost. Daar zou ik de factuur wel eens van willen zien.
                Een 3.0 TDI Biturbo, de motor die je moet hebben, zat met een pak opties nog net onder de 100K.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                  NP €100.000 voor een A6? Koop je toch gewoon een RS6 met 5000km op de teller.
                  Denk niet dat ge voor die €100k een RS6 hebt met dezelfde opties. Dus niet iedereen is gebaat bij een RS6. Is die jongen zijn bedrijfswagen waarmee hij dan toch wel wat kms deed om naar zijn klanten te gaan. Reden dat hij hem nu weg doet, is de enorme hoge VAA, die met een RS6 nog hoger geweest zou zijn.

Hij overweegt nu gewoon een VW Caddy in lichte vracht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Ik geloof niet dat die met die motor +100K heeft gekost. Daar zou ik de factuur wel eens van willen zien.
                    Een 3.0 TDI Biturbo, de motor die je moet hebben, zat met een pak opties nog net onder de 100K.
                    Heb de factuur niet gezien, maar heeft me al meermaals verteld dat deze €101000 (+ een paar 100 euro) gekost heeft.

Ik heb m gezegd dat ik hem ook hier te koop zou zetten, en verder kan ik daar niet over discussiëren. Degenen die echt interesse hebben, mogen mij een bericht sturen, en dan breng ik ze wel in contact met mekaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Heb de factuur niet gezien, maar heeft me al meermaals verteld dat deze €101000 (+ een paar 100 euro) gekost heeft.

Ik heb m gezegd dat ik hem ook hier te koop zou zetten, en verder kan ik daar niet over discussiëren. Degenen die echt interesse hebben, mogen mij een bericht sturen, en dan breng ik ze wel in contact met mekaar.
                      Int beste geval zonder korting, op dat model was het altijd tussen de 6 en 7 % en zelfs meer als het een leasing is.

Comment

Er zitten wel een paar heel dure opties op (B&O en de Exclusive interieurdetails), en die krijg je gewoon niet terug als je de auto tweedehands verkoopt.

Zeker zonder garantie zal de prijs nog wat mogen zakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          Er zitten wel een paar heel dure opties op (B&O en de Exclusive interieurdetails), en die krijg je gewoon niet terug als je de auto tweedehands verkoopt.

Zeker zonder garantie zal de prijs nog wat mogen zakken.
                          Idd, zit echt wel dik in de opties, en mss dat mensen overzien hebben dat het een allroad is en gene gewone A6.

Occasie ligt alles moeilijk hé. Het zijn dan wel dikke bakken, maar occasie slikt ge toch een betere pil. Zelfs al was het nen RS6, dan nog is het de slechtste investering. Maar als ge met zo ne RS6 een 10-tal jaar rijdt, dan gaat ge zien dat de waardevermindering al bij al nog mee viel. Na 2 jaar krijgt ge er nog €60000 voor, maar na 10 jaar nog steeds €20 a €25000. Voor deze diesel ligt dat dus wss nog wel anders. Maar als ik al zie dat die op 2 jaar de nog minder dan de helft gaat krijgen. Want prijs is vraagprijs.

Comment

Ja eigenlijk zou je die particulier moeten kunnen slijten, maar ik ken maar weinig particulieren die überhaupt 50K aan een auto geven, laat staan een tweedehandse.
                            Hij die hem koopt heeft er in ieder geval een dijk van een auto aan.

Zakenrelatie van mij, rijdt nu al 10 jaar met zo eentje. Die doet niet mee aan de fiscale truukjes om vaak een andere auto te kopen, maar maakt liever reizen.
                            Die heeft nu 450.000km en rijdt nog altijd als een trein.

Comment

Kan er wel inkomen dat iemand dat koopt die niet massa's kms doet en er 10 jaar mee wilt doen. Maar ge moet juist die mens vinden en momenteel als ge niet teveel kms doet, beter nen naft. Denk dus idd dat deze moeilijk te verkopen is. Als hij nu van plan was om opnieuw een VAG wagen te kopen van +50000 euro, dan kon hij hem makkelijk inleveren.

Comment

Hij kan inderdaad zo duur geweest zijn door het B&O systeem en het exclusive interieur. Maar geen rekening houdend met korting, dat kan niet. Motorisch gezien echter, een verkeerde keuze. Zelfs voor het “verre” Oost-Europa zal hij niet (meer) interessant zijn, of je moest er €15 á €20k af doen.
                                Hier in België vrees ik ervoor dat je hem gaat kunnen verkopen. Ik zou die bolide op mobile.de zetten of specifiek op Poolse en Ukraïnse sites. Hoe oostelijker je gaat, hoe meer je die vooropgestelde prijs gaat krijgen.
                                Succes!

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                  Hij kan inderdaad zo duur geweest zijn door het B&O systeem en het exclusive interieur. Maar geen rekening houdend met korting, dat kan niet. Motorisch gezien echter, een verkeerde keuze. Zelfs voor het “verre” Oost-Europa zal hij niet (meer) interessant zijn, of je moest er €15 á €20k af doen.
                                  Hier in België vrees ik ervoor dat je hem gaat kunnen verkopen. Ik zou die bolide op mobile.de zetten of specifiek op Poolse en Ukraïnse sites. Hoe oostelijker je gaat, hoe meer je die vooropgestelde prijs gaat krijgen.
                                  Succes!

Ik zal het hem doorgeven.

Comment

Heeft hij dat probleem ook?

Audi A6 2009 portierproblemen
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Mijn A4 van dat bouwjaar had dat, alle deuren op 2 maand tijd defect. 890eur kosten.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                        Succes!

Tja, maar dan krijg je ook raar volk aan de deur.
                                        Kan goed zijn dat ze die komen "kopen" met een Colt 45 onder je neus.

Betere oplossing is die bij een handelaar zetten in "consignatie". De auto blijft van jou, en als die verkocht wordt krijgt de handelaar 10% commissie.
                                        Niet alle handelaars doen dat, maar het vermindert in elk geval hun aankooprisico, en jouw verkooprisico.

Comment

Working...
                                        X