Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vond zijn bijdragen hier op het forum ook altijd heel interessant.
Vind het dan ook heel spijtig dat hij weg is, hopelijk komt hij nog terug.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik denk als we allemaal eens hard roepen, dat hij het ook hoort... ik bedoel, hij zal als bezoeker dit topic ook wel lezen en zien dat hij met open armen ontvangen wordt
Is misschien een lesje voor sommigen dat een nickname ook een mens met gevoelens is. Van achter een toetsenbord is het makkelijk om iemand met de grond gelijk te maken. Er worden dan dingen geschreven die men face to face zelfs niet zou durven uitspreken uit eerlijke schaamte. Misschien een goede manier om te besluiten dat iedereen met respect behandeld moet worden...
Ik heb het zo wat gevolgd, inclusief blitz-verschijnen van een fb gesprek hier . Een mens mag het zich eigenlijk zo niet aantrekken. Ik begrijp hem zeker wel, maar het is jammer dat hij geen "cooldown" periode voor zichzelf heeft gehanteerd. Uit dit topic valt in ieder geval iets positiefs mee te nemen.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Ik heb het zo wat gevolgd, inclusief blitz-verschijnen van een fb gesprek hier . Een mens mag het zich eigenlijk zo niet aantrekken. Ik begrijp hem zeker wel, maar het is jammer dat hij geen "cooldown" periode voor zichzelf heeft gehanteerd. Uit dit topic valt in ieder geval iets positiefs mee te nemen.
Dan gaan we dat doen e, moet er vnv toch passeren.
Ben niet kunnen stoppen gisterenavond, ik had regengevoelig materiaal mee in de remork en het begon al wat te druppelen.
Ik probeer dit weekend nog eens
Van mij mag ie zeker terugkomen. Technisch een sterk man. Old skool!
Helemaal akkoord.
Capri kan echt wel iets, van carrosserie tot mechaniek, en hij durft dingen doen waar de meesten niet aan durven te beginnen.
Denk niet dat ik hem ooit persoonlijk aangepakt heb, maar ben het niet altijd eens met hem, maar dat hoeft ook niet.
Heeft het wel moeilijk te begrijpen dat de meeste mensen nu "hun pollen niet willen vuil maken", en dat auto's die 20 jaar geleden gemaakt werden nu onverkoopbaar zijn aan 99% van de autokopers.
Laat staan dat ze nog aan de moderne wetgeving kunnen voldoen.
Als je naast het steeds terugkomende gereutel van de Golf met platte diesel en oude Dodge op gas kon lezen, dan waren het idd regelmatig wel leuke bijdragen. Ik heb het wel voor mensen die wat anders zijn en liefde hebben voor oude techniek.
Comment