Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Realistische prijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door audi s1 Bekijk Berichten
    Inderdaad... In België geen 2de te vinden op autoscout ...
    Weet dat ik iemand moet vinden die niet een doorsnee A4 avant wil.
    Was ook argument van Audi verkoper ... Staan er zoveel te koop !!...????? Daarom slechts 11000 euro .
    Ben ni compleet gek ... Niks van RS3 prijs doen en dan nog enkele duizend euro pakken op ingeleverde auto.
    Ik begrijp dat je een Quattro fan bent, maar door de doorsnee koper is het geen meerwaarde, integendeel.
    De prijs van 11000 lijkt me redelijk realistisch voor een handelaar. De prijs van 15000 lijkt me dan inderdaad weer veel.
    Als de de belangrijke opties bekijkt voor herverkoop (automatische airco, leder, gps) dan kan je er toch enkele vinden die een pak lager staan, met garantie.
    En enkele duizend pakken op je wagen? Laat ons even de optelsom maken. Neem nu dat hij de wagen overneemt voor 11000 en te koop zet voor 13500 (laat ons ook aannemen dat hij daar geen euro vanaf doet). Blijft over, 2500 euro. HIer de btw uithalen, de garantie die de handelaar moet geven, een eventuele dieptereiniging en carrosserie tip top zetten... En ja, hij werkt om er zijn brood mee te verdienen natuurlijk.

Comment

dieptereiniging? Die wordt gewassen en meer niet, daarna behandeld met een product dat krassen opvult en zo te koop gesteld. Enkel vervelende krassen worden weggewerkt. De rest kost teveel geld en waar enkel bij wagens gedaan waar het de moeite is. Heb al genoeg gezien ondertussen van auto's die zogezegd perfect in de lak staan...
      www.peugeotforum.be

Comment

De 'prijs' van een jaar garantie kan je bekomen op http://www.autogarantieverzekering.be/simulator . Weet je meteen dat handelaars, ook met 1 jaar garantie, nog steeds flink wat winst maken.
        Die garantie geldt trouwens enkel voor fabricagefouten en niet voor slijtage. Vraag mij af wat je bij een handelaar nog bekomt als na een half jaar je motor het begeeft door slijtage.
        Last edited by sunking; 01/08/2016, 17:35.

Comment

Trukken van de foor natuurlijk. Tegen de verkoper zeggen dat opties geen meerwaarde hebben maar aan de kandidaat koper zeggen dat hun prijs verantwoord is omdat hij zo goed als full option is. En...Quattro heeft hij ook mijnhier. ????

Sending from somewhere, used with Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

De RS3 van de link is intussen verkocht aan een ander zie ik.
            V60 Polestar

Comment

Een dikke 10% korting op de catalogusprijs, bijna een jaar oud en 15.000 km lijkt me ook maar een povere deal. Zijn die niet meer nieuw te krijgen ofzo?

Comment

Vermoedelijk enorm lange levertijd? Is import uit duitsland geen optie?

Comment

Neen, niet meer als 367pk versie te bestellen.

Nieuwe (facelift)wordt in september of oktober voorgesteld en zal rond 400pk hebben
                  Komt ook als sedan (net als de S3 nu al)
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                    is het trouwens Haldex of Torsen?
                    Een A4 is Torssen, A3 is altijd Haldex.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Wir sprechen
                      Türkçe, English, Deutsch

Kunt mss vragen: 'Wat laagste prijs?'

Comment

met zoveel gebruikers en kennissen had de auto intussen voor 15k verkocht horen te zijn...moest die prijs realistisch zijn

Comment

Overdrijf anders eens een beetje.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Realistische prijs

RS3 is nog uitsluitend stock.

O ja, en redelijk waardevast.

Last edited by Metaxa; 01/08/2016, 21:29.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Realistische prijs

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                              RS3 is nog uitsluitend stock.

Dubbel

Comment

Discussie mag stoppen ... Wagen (RS3) verkocht ...

Comment

en een andere komt niet in aanmerking?
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Op dit moment in Belgie geen die mij qua prijs - uitrusting - kleur aanstaat.
                                    Geen probleem heb tijd en rij met mijn A4 nog wel effe verder.

Comment

Ging elke midlife crisis maar zo vlot voorbij ...

Comment

Is niet voorbij ... Komen vast nog wel andere voor mij interessante RS3's voorbij ... Ofwel wachten op facelift met 400 PK ..

Comment

Working...
                                        X