Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Van de week Koen Wauters gezien in een zwarte A6 Avant op de Antwerpse ring, druk bezig met een GSM aan 't oor.
    Zal misschien vervangwagen geweest zijn.

Heeft R8, Cayenne en 535d Touring. Tenzij die Touring nu misschien vervangen is door de Avant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten

Heeft R8, Cayenne en 535d Touring. Tenzij die Touring nu misschien vervangen is door de Avant.
      535d vervangen door A6? Dan zal het al een serieuze bom moeten zijn denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten

of vervangwagen als R8 op onderhoud is ?

Comment

• vera dua rijdt met een groene toyota camry, woont hier in't straat
          freddy de kerpel woont hier wat verder en rijdt met een grijze rav

Last edited by ; 31/07/2010, 22:10.

Comment

• nick balthazar, lieve blancquaert, freek braeckman, michiel hendryckx en ulla werbrouck wonen hier ook maar heb ik nog nooit met een auto zien rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
              535d vervangen door A6? Dan zal het al een serieuze bom moeten zijn denk ik
              Het was in elk geval geen S of RS.

Comment

• Zijn die nu nog altijd samen
                BMW X5 45e

Comment

• Hij heeft gelijk dat hem naar Monaco vlucht , hier willen ze hem toch alleen maar zwart maken
                  En neen , ik ben geen Tom Boonen fan en geen koersliefhebber.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                    nick balthazar, lieve blancquaert, freek braeckman, michiel hendryckx en ulla werbrouck wonen hier ook maar heb ik nog nooit met een auto zien rijden
                    Wonen niet ver van me.

Lieve Blanckaert: Toyota Avensis Break
                    Nick Balthazar: Volvo V70 op LPG ( lang geleden dat ik hem er nog mee zien rijden heb)
                    Michiel Hendryckx: Meestal te zien op BMW C1, Brompton of Mazda 6
                    Gella Vandecaveye: ik dacht een Hyundai Tucson

Comment

• De vrouw van Sergio heeft haar ML ingeruilt voor een Megane!

Comment

• Blijkbaar ook aan't downsizen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                          Echt e, als ik genoeg geld had was ik ook weg.
                          Hier smijten ze u belastingsgeld toch maar in de beek, en als je het wat betert hebt dan de rest willen ze u perse terug naar beneden trekken...

In andere landen geven ze zo iemand een standbeeld...
                          Tis dat we zoveel verdienstelijke vlamingen hebben natuurlijk...
                          Idd, het is omdat hij is wa "belachelijk" doe in den carré dat hem door het slijkt gehaald wordt. Int weekend zen er mannen die nog belachelijkere dingen doen dan hem. Maarja het is wel Tom Boonen en die "moet" een voorbeeld zijn voor de samenleving en mag zich is niet uitleven natuurlijk

Hoewel ik wel vind dat als hij moet revalideren niet de dag erna in de carré moet staan springen e.d.

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Blijkbaar ook aan't downsizen.
                          rijdt er toch al langer mee rond?
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Blijkbaar ook aan't downsizen.
                            De R8 heeft hij ook nog hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              rijdt er toch al langer mee rond?
                              Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                              De R8 heeft hij ook nog hoor
                              Had toch een RS6 ook in't verleden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Had toch een RS6 ook in't verleden?
                                ik dacht rs4 b7

Comment

• Aah, ja kan natuurlijk ik dacht dat hij al een jaar of 2 - 3 met die S6 rond bolde
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                    ik dacht rs4 b7
                                    daarvoor s4 b6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Aah, ja kan natuurlijk ik dacht dat hij al een jaar of 2 - 3 met die S6 rond bolde
                                      In maart 2009 op de voorstelling van de R8 V10 en GT3 was die daar ook.
                                      Reed toen nog met een BMW 535d (heb 'm toen nog op z'n doos gegeven met onze S6) en had daarvoor met een S6 gereden. Dus 't was wel ff pijnlijk denk ik.
                                      En had die avond ook een R8 V10 besteld, maar die kerel rijdt niet lang met een auto denk ik.

EDIT, dat gaat over Wauters, Tommeke zijn daily is nog altijd die S6 denk ik.
                                      Last edited by Spillies; 01/08/2010, 17:49.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        ik dacht rs4 b7
                                        Klopt

Comment

Working...
                                        X