Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Leuven was vandaag echt niet te doen. Zoals op de foto van Yannick zeker 25cm. Niets gestrooid ook. De parking van het ziekenhuis van Pellenberg was ook waanzin. Iedereen reed zich muurvast. In het Leuvense ook een aantal mensen met kettingen en snow socks zien rijden. Ze hadden groot gelijk!
Niemand toevallig die gisteren morgen naar oudenaarde of brakel moest en via kerselare gegaan is? en wat foto's gemaakt heeft? Was teveel onder de indruk om er aan te denken
De sneeuw lag daar zeker een meter hoog op hopen gewaaid iedereen zat vast tussen 7-8u 's morgens ZELFS MET WINTERBANDEN zat ik vast mijn auto hing vast in de sneeuw.
Enige geluk was een sneeuwruimer die 1 baan getrokken heeft. en dan met wat duwwerk is alles in orde gekomen.
Wat de wind kan doen met wat sneeuw in een open landschap
Niemand toevallig die gisteren morgen naar oudenaarde of brakel moest en via kerselare gegaan is? en wat foto's gemaakt heeft? Was teveel onder de indruk om er aan te denken
De sneeuw lag daar zeker een meter hoog op hopen gewaaid iedereen zat vast tussen 7-8u 's morgens ZELFS MET WINTERBANDEN zat ik vast mijn auto hing vast in de sneeuw.
Enige geluk was een sneeuwruimer die 1 baan getrokken heeft. en dan met wat duwwerk is alles in orde gekomen.
Wat de wind kan doen met wat sneeuw in een open landschap
Mijn vriendin heeft dat traject willen doen, maar het was al afgesloten voor alle verkeer. Ze heeft dan een serieuze omweg mogen maken naar huis :p
Maar schijnt inderdaad serieus de moeite te zijn
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Scandinavische toestanden ten huize Philipskauter op kerstdag
Nevermind de geweldige commentaar op de achtergrond
Haha ken die streek heel goed 16 jaar gewoont (nu nog half :p).
Verwondert mij dat er zoveel ligt
(Mijn profielfoto is getrokke in Galmaarden waar die molen is ^^)
Comment