Oorspronkelijk geplaatst door Timmie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk kan daar anders wel mee lachen...
als ik het post is het redneck humor.......
als belg zijnde is het meer een vorm van zwarte humorLast edited by Timmie; 27/01/2011, 20:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenmaxime, het ligt ni aan het filmke maar aan de persoon die het post waarschijnlijk.
als ik het post is het redneck humor.......
als belg zijnde is het meer een vorm van zwarte humor
Het heeft niets met jou te maken hoewel je dat jezelf blijkbaar graag wijs maakt.
Ze maken er een ridicule show vol verkeerde feiten en halve waarheden van.
Moest het dan nog enige humoristische waarde hebben, zou ik het de makers nog kunnen vergeven maar de manier zoals "ons landje"
hier wordt voorgesteld is beneden alle peil.
Zeker op een moment waarop alle belgicisten op de barricades staan te roepen hoe slecht deze crisis is voor het imago van België
en de welvaart van de burgers.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
Langste regeringsonderhandeling in de geschiedenis van de wereld... Zouden we dan ontwikkelingshulp van Amerika krijgen als eerste prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenHet kan nog veel straffer, met hoeveel man zijn ze bezig om een regering te vormen?
Langste regeringsonderhandeling in de geschiedenis van de wereld... Zouden we dan ontwikkelingshulp van Amerika krijgen als eerste prijs?
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenIn de geschiedenis van Europa. Als het in maart zover nog niet is, dàn is het een wereldrecord.
Kvraag me enkel af wanneer we het record halen, dat we dan ook ontwikkelingshulp zouden krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenI know
Kvraag me enkel af wanneer we het record halen, dat we dan ook ontwikkelingshulp zouden krijgen
Comment
-
-
Comment