En toevallig hangt daar ne micro :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Ja amai, tijdens de week zit ik in Gent/mechelen. tijdens het weekend pas de Westhoek opgezocht en overstelpt geweest met moppen over pedopriesters.
Danneels heeft zich na zijn ontslag teruggetrokken naar de abdij van Westvleteren. Hij neemt er zijn intrek en na het avondeten mogen de paters nog een biertje drinken voor het slapengaan. Komt er een broeder hem vragen 'wat wil je, eentje van 8, 10 of 12?'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenKost een 2 liter diesel preut dan meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk BerichtenJa amai, tijdens de week zit ik in Gent/mechelen. tijdens het weekend pas de Westhoek opgezocht en overstelpt geweest met moppen over pedopriesters.
Danneels heeft zich na zijn ontslag teruggetrokken naar de abdij van Westvleteren. Hij neemt er zijn intrek en na het avondeten mogen de paters nog een biertje drinken voor het slapengaan. Komt er een broeder hem vragen 'wat wil je, eentje van 8, 10 of 12?'
Het is 6 - 8 of 12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk BerichtenHet is 6 - 8 of 12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenwhoops, schaamtelijke tikfout. gewoon het teken dat ik er de laatste tijd niet genoeg heb gedronken =)
Het is trouwens niet Danneels die daar zit ze, maar Vangheluwe
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten70k is wel te halen hoor
Comment
-
-
-
Comment