Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenWel een garageplaat dus waarschijnlijk gewoon een testrit.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenWat een gezeik de laatste pagina's over die spottertjes.
Live and let live.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten' T is da he , liever dat ze zoiets doen dan het crapuul uithangen op straat2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Ik weet het niet hoor. Ergens ben ik het wel eens met Toere. Moest mijn zoon later bezeten zijn van auto's en auto's willen spotten dan heb ik dit liever dan wanneer ze met ander crapuul baldadig gaan zijn op straat. Zolang de veiligheid in acht wordt genomen heb ik hier dan ook geen enkel probleem mee. Ook vind ik dat de kentekenplaat onzichtbaar zou moeten zijn op AG.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk weet het niet hoor. Ergens ben ik het wel eens met Toere. Moest mijn zoon later bezeten zijn van auto's en auto's willen spotten dan heb ik dit liever dan wanneer ze met ander crapuul baldadig gaan zijn op straat. Zolang de veiligheid in acht wordt genomen heb ik hier dan ook geen enkel probleem mee. Ook vind ik dat de kentekenplaat onzichtbaar zou moeten zijn op AG.
Comment
-
Wtf gast.
Rustige dag op het werk vanochtend.
Er was een ontbijt van een ferrari club.
Wtf
+-10 x Ferrari 599 GTB
1 x challenge stradale
lots of 360's
lots of F430
....
Stonden zeker meer dan 60 ferrari's bij elkaar, en zo goed als elk model was er bij.
Jammer datk geen camera bij had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten. Zolang de veiligheid in acht wordt genomen heb ik hier dan ook geen enkel probleem mee..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenThe spotters zouden beter de andere mensen 'live and let live" ipv de kleine storende paparazzi te spelen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat is het em nu net, tegenwoordig trekken ze zich daar niets meer van aan, springen ze zo maar voor je op de weg,...
Was ongeveer 7u 's avonds aan Harrods. Het is daar al zo druk, en een van die gasten wil een foto maken van die roze LP670. Hij gaat hem midden op straat zetten, en gaat het verkeer nog wat meer ophouden. Alsof het nog niet druk genoeg is. Meneer blijft rustig zitten, voor hem zou iedereen in principe kunnen doorrijden, maar daar trekt hij zich niets van aan. Wanneer een persoon in een landrover die moet wachten voor die aap eindelijk eens claxoneert om te zeggen dat hij moet opschuiven zou je verwachten dat hij dat netjes doet. Maar nee, hij gaat nog eens van zijn tak gaan maken dat hij een beetje kan wachten. Waar gaat dat naartoe zeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk heb daar geen probleem mee , maar ik kan me wel inbeelden dat iemand die al 20 jaar met exclusieve auto's rondrijdt en constant wordt gefotografeerd zich daar wel aan ergertsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenIn London zag ik een van die gasten van AG aan het werk. Niet moeilijk dat ik soms met een scheef oog bekeken wordt als ik eens een foto pak van een wagen.
Was ongeveer 7u 's avonds aan Harrods. Het is daar al zo druk, en een van die gasten wil een foto maken van die roze LP670. Hij gaat hem midden op straat zetten, en gaat het verkeer nog wat meer ophouden. Alsof het nog niet druk genoeg is. Meneer blijft rustig zitten, voor hem zou iedereen in principe kunnen doorrijden, maar daar trekt hij zich niets van aan. Wanneer een persoon in een landrover die moet wachten voor die aap eindelijk eens claxoneert om te zeggen dat hij moet opschuiven zou je verwachten dat hij dat netjes doet. Maar nee, hij gaat nog eens van zijn tak gaan maken dat hij een beetje kan wachten. Waar gaat dat naartoe zeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenStiekem geil je daar een beetje op Toere En terecht!!
Comment
-
Comment
-
Comment
-
en nog een paar
Comment
-
De voorlaatste
Comment
-
De laatste.
In de straat geparkeerd en daarna allemaal aan de deur gepasseerd.
Comment
Comment